  • 31. Data: 2005-08-29 06:11:14
    Temat: Re: Pełnomocnik w sądzie - obowiązek?
    Od: m...@p...onet.pl

    > Zdarza się jednak tak, że co innego mówią strony lub świadkowie, a co
    > innego sąd dyktuje (ewentualnie nie dyktuje)
    > Dlaczego?
    > --
    I powracam do sowjego pytania, bo uzyskalam dwie sprzeczne odpowiedzi - proszę
    Państwa, co z tym pełnomocnikiem ustanowionym przez sąd? W jaki sposób można z
    niego zrezygnować? I jak ustanowić kogoś innego? Bardzo proszę o konkretną
    odpowiedz, ponieważ to, co Państwo piszecie o mobbingu to ja to wiem, nie mam
    ani ochoty ani możliwości wpływania na posatanowienia teściowej, obiecałam
    tylko, że się dowiem o pełnomocnika...

  • 32. Data: 2005-08-29 06:27:42
    Od: "Marcin Krzemiński" <k...@W...law.uj.edu.pl>

> [...]
    > mam
    > ani ochoty ani możliwości wpływania na posatanowienia teściowej, obiecałam

    Jeśli sąd ustanowił profesjonalnego pełnomocnika, to jego udział uznał za
    niezbędny. Teściowa oczywiście może go zwolnić, ale pod warunkiem, że sama
    sobie znajdzie (i opłaci) innego.

    Marcin.

  • 33. Data: 2005-08-29 07:27:15
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > niezbędny. Teściowa oczywiście może go zwolnić, ale pod warunkiem, że sama

    Fajnie. Dalszy ciąg pytania - czy musi być to prawnik czy też może być jej mąż,
    z prawem nie mający absolutnie nic wspólnego?
    I w ogóle dlaczego musi mieć? A jak ewidentnie nie chce, mimo że jest
    poinformowana , że sama sobie może rady nie dać? Zresztą, nawet ją rozumiem - z
    tymi pełnomocnikami ma więcej problemu niż pomocy.

  • 34. Data: 2005-08-29 08:19:38
    Od: "Marcin Krzemiński" <k...@W...law.uj.edu.pl>

    > Fajnie. Dalszy ciąg pytania - czy musi być to prawnik czy też może być jej
    > mąż,
    > z prawem nie mający absolutnie nic wspólnego?

    Musi być adwokat lub radca prawny.

    > I w ogóle dlaczego musi mieć? A jak ewidentnie nie chce, mimo że jest
    > poinformowana , że sama sobie może rady nie dać?

    Bo sąd tak postanowił.

    Marcin.

  • 35. Data: 2005-08-29 08:44:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Bo sąd tak postanowił.

    W postępowaniu cywilnym nie ma przymusu adokacko-radcowskiego (poza
    pewnymi wydatkami) i sąd nie może kogoś zmusić by miał pełnomocnika.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."