    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pelnomocnik do odbierania i skladania dokumentow.
    Date: Mon, 11 Sep 2006 22:57:03 +0200

    Witam.

    Sytuacja przedstawia sie nastepujaco:
    - moja dziewczyna pracuje 7 dni w tygodniu od rana do wieczora i nie
    bardzo moze pozwolic sobie na przerwe
    - do piatku ma czas na odebranie papierow z dziekanatu AM w Warszawie i
    zaniesienie ich do dzialu rekrutacji
    - ja chwilowo mam wolne i chetnie bym zajal sie cala 'papierkowa' robota
    ... wliczajac w to skladanie formularzy, zlozenie ksera dokumentow, zdjec,
    potwierdzenia wplaty itd
    - nie jestesmy jeszcze rodzina (wiec pokrewienstwa brak)

    Czy moga mi odmowic wydania lub przyjecia takiego pliku dokumentow jesli
    dzialam w czyims imieniu? A moze potrzebuje na pismie od dziewczyny
    jakiegos upowaznienia do dysponowania jej 'dokumentami' w okreslonym
    przedziale czasu (i okreslonym celu)? Czy trzeba to potwierdzic
    notarialnie czy moze wystarczy samo upowaznienie wraz z podpisem.
    Przykladowo moglo by to brzmiec tak:

    Upowaznienie.

    Ja, Xxx Yyy, legitymujaca sie dowodem osobistym o numerze ACH 12345678,
    zarejestrowana na Akademii Medycznej w Warszawie, na kierunku kkk wydzialu
    www upowazniam obywatela Zzz Źźź o numerze dowodu osobistego ACH 87654321
    do dysponowania moimi dokumetami, zgromadzonymi przez AM w Warszawie w
    celach rekrutacyjnych w dniach 'takich-a-takich'.

    Podpis [odreczny]
    Xxx Yyy

    Czy cos takiego wystarczy? Ew. gdzie to poprawic i jak zeby nikt sie nie
    przyczepil? Z gory dziekuje za pomoc.
    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik