    From: tomek <1...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pelnomocnictwo notarialne - jaka tresc
    Date: Fri, 27 Jul 2007 10:03:17 +0200

    Witam!
    Mam problem jaka tresc powinno miec pelnomocnictwo notarialne w
    nastepujacym przypadku. Brat przyrodni mieszka za granica jego ojciec
    (moj ojczym) zmarl. Zostalo przeprowadzone postepowanie sadowe w sprawie
    podzialu spadku (garaz oraz mieszkanie spoldzielcze bez prawa wlasnosci
    czyli tylko ewentualne udzialy z wkladu mieszkaniowego). Kuzyn
    stwierdzil ze nie chce nic z przyslugujacych mu czesci. Potrzebuje
    przeslac mu tresc pelnomocnictwa notarialnego ktore upowazni mnie do:
    1. wypelnienia w urzedzie skarbowym zeznania SD-3 i SD-3A o nabyciu
    rzeczy lub praw majatkowych.
    2. rezygnacji z przypadającej mu czesci wkładu mieszkaniowego w
    spoldzielni mieszkaniowej (mieszkanie jego zmarlego ojca i mojej matki)
    3. rezygnacji z przypadajacej mu czesci garazu.
    4. reprezentowania w kolejnym postepowaniu sadowym o stwierdzenie
    nabycia spadku (tym razem po naszym wspolnym dziadku - jego matka i moj
    ojciec byli rodzenstwem)
    5. rezygnacji z przypadajacej mu czesci wkładu mieszkaniowego w sp.
    mieszk. mieszkania babci.
    Zarowno od smierci dziadka jak i ojczyma minelo juz ponad pol roku.

    Jak powinno wygladac takie pelnomocnictwo, ile potrzeba egzemplarzy
    (tzn. gdzie na pewno trzeba bedzie zostawic oryginal)?

    Pozdrawiam
    Tomek