    From: " " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Panowie, ja jestem tylko prosty inżynier i sam już nie wiem co
    Date: Tue, 14 Jul 2009 11:08:57 +0000 (UTC)

    robić. Wyjaśniliście mi podstawy wynagrodzenia od współwłascicieli, za co
    dziękuję. Ale co dalej?
    Jakie powództwo mam wytoczyć? Skoro nie bezumowne korzystanie to jakie?
    użytkownie ponad własny udział? Jeszcze jakieś inne? Mam nawet problem z sumą.
    Adwokat poradził, zebym wziął przed procesem biegłego, który wyceni ile
    kaminica dawałaby dochodu gdyby była wynajęta, od tego miałem policzyć swój
    udział. Czyli suma równałaby sie zysk - koszt utrzymania.
    Potem radził wysłac współwłaścicielom listy z okreslona suma i tu kolejny
    problem, ja jestem izolowany przez nich od tej nieruchomości. Nie wiem ile kto
    zajmuje ponad udział dokładnie. Nawet informacje od nich sa sprzeczne, raz
    twierdza , ze wynajmują innym razem powiększają swoją przestrzeń życiowa o
    kolejne mieszkania. Obłęd. Nie wiem jak sie za to zabrać, porada która wziąłem
    jak Panowie widzicie nie była wiele warta. A spadkodawca miał długi i ja je
    przecież spałacam....