    From: "Włodziu" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Palarnia w pracy
    Date: Wed, 1 Jul 2009 11:20:57 +0200

    Czy jest jakiś przepis, który reguluję obowiązek zapewnienia przez
    pracodawcę wydzielonego miejsca np w biurowcu do palenia papierosów tzw.
    "palarni"?

    Prezes w mojej firmie podjął decyzję o likwidacji dotychczasowej palarni i
    wykorzystania tego pomieszczenia jako archiwum.

    Teraz "palacze" palą głównie w toaletach, oraz na korytarzu i klatce
    schodowej, co zaczyna mnie juz wk***ać. Wiadomo nie przetłumaczysz
    nałogowemu palaczowi aby z dnia na dzień wytrzymał 8 godzin bez palenia, ale
    czy prezes mógł zlikwidować sobie palarnie ot tak nie zapewniając innego
    miejsca do palenia??