  • 1. Data: 2005-01-14 07:59:24
    Temat: PYTANIE AMBITNE ............
    Od: "PAULINA B." <s...@t...pl>

    Czy Wicestarosta Legnicki może być członkiem Rady Nadzorczej Legnickiego
    Funduszu Poręczeń Kredytowych? M.in. przez niego została zawarta umowa
    spółki w 2003 r.

    Pozdrawiam i dziękuję za ew. odp.
    Paula

  • 2. Data: 2005-01-14 18:00:17
    Temat: Re: PYTANIE AMBITNE ............
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PAULINA B." <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    A znasz powód, by nie mógł? Bo ja nie.

  • 3. Data: 2005-01-16 07:42:09
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "PAULINA B." <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A znasz powód, by nie mógł? Bo ja nie.

    Może art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności
    gospodarczej
    przez osoby pełniące funkcje publiczne.

    --
    :) Johnson

  • 4. Data: 2005-01-17 06:58:50
    Od: "PAULINA B." <s...@t...pl>

    > Może art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia
> [...]

    :) w każdym bądź razie nie ma chyba zadanych dodatkowych przepisów
    regulujących tą materię, bo powołałam się tylko na ustawę op.d.g.p.o.p.f.p.
    Dzięki ;)