  • 1. Data: 2005-01-13 22:50:06
    Temat: Dzialalnosc gospodarcza JAK?
    Od: "Ian K. O'Walsky" <walsky=NOSPAM=@konto.pl>

    Witam,
    Jestem na etapie organizowania swojej dzialalnosci gospodarczej. Nie jestem
    zbyt dobry w kwestiach prawniczo-podatkowych. Czy ktos z Was moglby polecic
    mi dobry link do miejsca, gdzie moglbym dowiedziec sie czegos we spomnianym
    temacie. Wiecie, wersje "w pigulce dla matolow" ;)).

    Walsky

  • 2. Data: 2005-01-14 06:47:03
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza JAK?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Ian K. O'Walsky" <walsky=NOSPAM=@konto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    spomnianym
    > temacie. Wiecie, wersje "w pigulce dla matolow" ;)).

    Ja polecam książkę: "ABC smaal business'u", popytaj w księgarniach, cena ok.
    50 zł wydawnictwo Marcus s.c.

  • 3. Data: 2005-01-14 08:27:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Ja polecam książkę: "ABC smaal business'u", popytaj w księgarniach,
    > cena ok. 50 zł wydawnictwo Marcus s.c.

    www.merlin.pl podaje:
    Abc small business'u 2004 nasza cena: 53,5 zł , Włodzimierz Markowski,
    Marcus
    Luty 2004 - Abc small business'u 2004:

    widac co roku jest nowe wydanie - pewnie lada tydzien pewnie sie pojawi
    najnowsze
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-01-15 17:08:23
    Od: "Ian K. O'Walsky" <walsky=NOSPAM=@konto.pl>

> [...]