  • Data: 2007-11-12 10:46:34
    Temat: [PROSZE O POMOC] oszukali mnie w warsztacie - co robic
    Od: newsy z onetu <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    może ktoś przerabiał "szarpanie" się sądowe z warsztatami samochodowymi?
    chciałbym wiedzieć, czy gra jest warta świeczki, ile może trwać taka
    sprawa i np co trzeba udowadniać (czy wystarczające są dowody, jakie
    posiadam)
    konkretnie: mechanik oddał samochód po "remoncie silnika" (głównie
    uszczelka pod głowicą, planowanie głowicy) -> samochód ma pękniętą
    głowicę - bierze wodę, olej.. co oczywiste nie jest sprawny, jak
    twierdzi mechanik..
    co (krok po kroku - nie mam żadnego doświadczenia) robić?

    bardziej szczegółowo, choć strasznie chaotycznie opisane jest to tutaj:
    http://forumprawne.org/viewtopic.php?p=348012#348012

    pozdrawiam