  • 1. Data: 2007-11-12 10:46:34
    Temat: [PROSZE O POMOC] oszukali mnie w warsztacie - co robic
    Od: newsy z onetu <n...@p...onet.pl>

    Witam
    może ktoś przerabiał "szarpanie" się sądowe z warsztatami samochodowymi?
    chciałbym wiedzieć, czy gra jest warta świeczki, ile może trwać taka
    sprawa i np co trzeba udowadniać (czy wystarczające są dowody, jakie
    posiadam)
    konkretnie: mechanik oddał samochód po "remoncie silnika" (głównie
    uszczelka pod głowicą, planowanie głowicy) -> samochód ma pękniętą
    głowicę - bierze wodę, olej.. co oczywiste nie jest sprawny, jak
    twierdzi mechanik..
    co (krok po kroku - nie mam żadnego doświadczenia) robić?

    bardziej szczegółowo, choć strasznie chaotycznie opisane jest to tutaj:
    http://forumprawne.org/viewtopic.php?p=348012#348012

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-12 11:26:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 12 listopada 2007 11:46
    (autor newsy z onetu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fh9auc$fd9$1@news.onet.pl>):

    > Witam
    > może ktoś przerabiał "szarpanie" się sądowe z warsztatami samochodowymi?

    Na szczęście nie, więc nie opowiem nic w tym temacie :(

    > co (krok po kroku - nie mam żadnego doświadczenia) robić?

    Może zrób to:
    http://honey.7thguard.net/blog/wp-content/uploads/20
    07/05/20070523.jpg
    :D