  • 21. Data: 2006-10-05 11:34:59
    Temat: Re: PROSZE O POMOC ! Wymuszenie.
    Od: Ryszard M-ski <n...@p...pl>

    Andrzej napisał(a):
    > Użytkownik "Ryszard M-ski" <n...@p...pl> napisał w

    > To wszystko jest bardzo interesujace. Ja tez pozyczylem niejakiej
    > Monice 850 zl w 3 ratach i do dnia dzisiejszego nie dostalem
    > zwrotu! Nigdy nie dzwonilem. Pisalem tylko maile. Czy to jest
    > zbieg okolicznosci?

    Nie rozumiem, czy sobie robisz ze mnie jaja?

    Ryszard M-ski

  • 22. Data: 2006-10-05 16:31:22
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Gdzie Jastrzębie Zdrój, a gdzie Łódź....

    Wiesz, właściwie to żadne alibi... Mogłam podskoczyć z Łodzi do J-bia, żeby
    machnąć te dwa posty ;)

    pozdr

    Monika :)

  • 23. Data: 2006-10-05 16:33:03
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Ryszard M-ski" <n...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:eg0ugk$blj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak na razie to dostałem tylko obietnicę zwrotu.

    Dlaczego zatem zastanawiasz się czy to nie ta sama osoba ? Skoro Ty nie
    dostałeś, pożyczałeś inną kwotę, innej się domagasz, IP Moniki świadczy o
    tym, że nie jest z Łodzi....

    Wiesz ile Monik jest w tym kraju (moim zdaniem, zdecydowanie za dużo ;) )?

    pozdrawiam

    Monika