  • 1. Data: 2006-10-04 10:37:10
    Temat: wniosek o wpis do rejestru dla zbierajacego zuzyty sprzet
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Tak wiem ze juz po terminie ale bylem za granica i zapomnialem.

    Mam problem z wnioskiem dla zbierajacego sprzet. Jestem sprzedawca jednak
    nie produkuje tylko posrednicze. Nie importuje itp wiec naleze do tej grupy.

    Czy w tym wniosku mam wypelnic punkt III ?

    Tzn mam z tym isc do jakiegos starostwa czy urzedu? Czy tez wyslac to nie
    wylepnione do GIOS i oni to wypelnia?

    Dodzwonic sie tam nie idzie :(

    GG# 906954