  • 1. Data: 2006-10-04 11:53:45
    Temat: PROSZE O POMOC ! Wymuszenie.
    Od: "Monika" <m...@h...pl>

    Witam,

    Mam taki problem. Obca osoba chce wymusic
    ode mnie zwrot nieistniejacego dlugu.
    Co moge zrobic? Jakie paragrafy mnie bronia?

    PROSZE O POMOC!

    Monika

  • 2. Data: 2006-10-04 12:02:02
    Temat: Re: PROSZE O POMOC ! Wymuszenie.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@h...pl> napisal(a):
    > Witam,
    >
    > Mam taki problem. Obca osoba chce wymusic
    > ode mnie zwrot nieistniejacego dlugu.
    > Co moge zrobic? Jakie paragrafy mnie bronia?

    W jaki sposób wymusza?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-10-04 12:10:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Monika porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam taki problem. Obca osoba chce wymusic
    > ode mnie zwrot nieistniejacego dlugu.
    > Co moge zrobic? Jakie paragrafy mnie bronia?
    Olac go? Isc na policje? Obejrzec film 'Dlug'?
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-10-04 12:13:51
    Od: "Monika" <m...@h...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał

    > W jaki sposób wymusza?

    Np. dzwoni i nachodzi.

    Owszem bylam temu osobnikowi winna 400 zl
    i ta kase oddalam (mam potwierdznenie przyjecia).

    A teraz gosciowi ubzduralo sie ze mam mu dac jeszcze
    2000 zl. Gosc nie ma zadnego mojego zobowiazania
    na pismie, nic.
    W chwili slabosci gdy dzwonil do mnie powiedzialam
    mu ze oddam mu te (nieistniejace!!!!!!) pieniadze. Ale to byl
    strach. Teraz sie mniej boje i nie chce dac sie zastraszyc.
    Nie moze byc tak ze przychodzi jakis gosc i mowi,
    ze jestes mu winna pieniadze. Przeciez to jest nienormalne.
    Tak moglby kazdy przyjsc i od kazdego wymuszac. :-(

    Monika

  • 5. Data: 2006-10-04 12:14:22
    Od: "... zzz" <a...@p...not.pl>

    "Monika" w news:eg07d3$6cg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    /.../

    > Obca osoba chce wymusic
    > ode mnie zwrot nieistniejacego dlugu.

    Możesz opisać, jak to wymuszanie praktycznie wygląda?

    /.../
    > Monika

    All

  • 6. Data: 2006-10-04 12:18:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Monika napisał(a):

    > Np. dzwoni i nachodzi.

    A możesz opisać sprawę konkretnie - lecz krótko.

    > Owszem bylam temu osobnikowi winna 400 zl
    > i ta kase oddalam (mam potwierdznenie przyjecia).

    Za co?

    > A teraz gosciowi ubzduralo sie ze mam mu dac jeszcze
    > 2000 zl. Gosc nie ma zadnego mojego zobowiazania
    > na pismie, nic.

    Co to znaczy "ubzdurało się"? Co On twierdzi?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 7. Data: 2006-10-04 12:26:22
    Od: "Monika" <m...@h...pl>

    Użytkownik "... zzz" <a...@p...not.pl> napisał

    > Możesz opisać, jak to wymuszanie praktycznie wygląda?

    Np. dzwoni i mowi: kiedy oddasz mi pieniadze?
    Nie ma zadnego straszenia jesli o to chodzi.

    Czasem dzwoni do mnie jego kolega, ktorego
    w ogole nie znam i mowi, ze przysle do mnie
    "chlopcow". No tak to wyglada...

    Monika

  • 8. Data: 2006-10-04 12:28:04
    Od: "Monika" <m...@h...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał

    > A możesz opisać sprawę konkretnie - lecz krótko.

    Patrz inny post.

    > Za co?

    Zwykla pozyczka.

    > Co to znaczy "ubzdurało się"? Co On twierdzi?

    Skoro pozyczylam 400 zl i umowa byla
    taka ze oddam za "x" dni 400 zl i oddalam
    co mam na pismie, a potem po miesiacu
    dzwoni i mowi ze chce wiecej, to znaczy
    ze mu sie ubzduralo.

    Monika

  • 9. Data: 2006-10-04 12:28:15
    Od: "Monika" <m...@h...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał

    > Olac go? Isc na policje? Obejrzec film 'Dlug'?

    Dzieki za madre odpowiedz.

    Monika

  • 10. Data: 2006-10-04 12:33:54
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    powiedz że go nagrałaś albo nagraj i że zgłosisz na policje
    może poskutkuje
    MK