  • 1. Data: 2004-08-11 11:11:10
    Temat: PROSZĘ O POMOC!!!!!!!!!!!!!
    Od: "kenajw" <j...@o...pl>

    Mam wielki problem. Moja mama 16 lat temu wyszła ponownie za mąż. Wyszła za
    gospodarza. Ma on gospodarke. Mieszkamy razem z nim. Mama nie jest wpisana w
    księdzie wieczystej. 2 lata temu wprowadził się do nas jego syn (mama nie ma z
    nim dzieci) z żoną i trójką dzieci. Przez te wszystkie lata ojczym nie dawał
    nam pieniędzy oczywiście swoim dzieciom dawał. Mama jest wykończona przez
    niego psychicznie. Tydzień temu z tego powodu wylądowała w szpitalu. boi się
    wrócić do domu. Ojczym chce przepisać gospodarke swojemu synowi i chcą
    nas "wygonić" z domu. Jak temu zapobiec? co zrobić? mama ma 53 lata a ja 22.
    nie mamy pracy ja się jeszczę uczę. Czy ojczym musi nas spłacić? Nie wiem co
    zrobić

  • 2. Data: 2004-08-11 11:19:10
    Temat: Re: PROSZĘ O POMOC!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl>

    Niestety obawiam się, że jeżeli miał on gospodarkę przed ślubem, to stanowi
    ona jego majątek odrębny i może nią rozporządzić w testamencie. Roszczenia
    mamy mogą dotyczyć majątku wspólnego.

    P.