eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo( POMOCY ! ) Zabezpieczenie roszczenia przed wydaniem wyroku ... › ( POMOCY ! ) Zabezpieczenie roszczenia przed wydaniem wyroku ...
  • Data: 2003-10-25 11:22:05
    Temat: ( POMOCY ! ) Zabezpieczenie roszczenia przed wydaniem wyroku ...
    Od: " D.V.P." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów .
    Proszę o pomoc !!!
    Jestem w trakcie procesu o zapłatę . Wszystko wskazuje , że skończy się dla
    mnie pomyślnie . Pozwany jest trochę przerażony i obawiam się , że jedyną
    wartościową rzecz jaką posiada ( nieruchomość ) może przed ogłoszeniem wyroku
    przepisać na kogoś innego . Czy jest jakiś sposób na to , aby uchronić się
    przed takim manewrem oszusta . Może jakiś wniosek do sądu o zabezpieczenie
    roszczenia ? Czy można występować z czymś takim w trakcie niezakończonej
    sprawy ? Czy ew. można domagać się unieważnienia transakcji gdy pozwany w
    trakcie sprawy , ze strachu przeniesie własność na inną osobę ?
    CO ROBIĆ ???

    Z góry serdecznie dziękuję za fachowe sugestie ...

    Pozdrawiam .

    Sebastian.