eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo( POMOCY ! ) Zabezpieczenie roszczenia przed wydaniem wyroku ... › Re: ( POMOCY ! ) Zabezpieczenie roszczenia przed wydaniem wyroku ...
  • Data: 2003-10-27 14:18:09
    Temat: Re: ( POMOCY ! ) Zabezpieczenie roszczenia przed wydaniem wyroku ...
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0310270549200.-41309473@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > To ja się też dopiszę: na grupie było również pod hasłem
    > "skarga paulińska" :) (nie zauważyłem żeby pisali "pauliańska",
    > ale może...)

    Ha ha! Zdecydowanie pauliańska! :-))))))

    O ile wiem z jej powstaniem nie miała nic wspólnego ani Paulina, ani ojcowie
    Paulini a niejaki Paulus :-)

    Choć z tym Paulusem `to mówiąć szczerze moja własna interpretacja - czy ktos
    może to potwierdzić? Pisze sie to poprawnie actio Pauliana (z wielkiej
    litery własnie).

    Depi.