  • 31. Data: 2002-11-27 00:03:56
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    I nawet podam Ci dane zebys nie musiał po urzedach chodzic.

  • 32. Data: 2002-11-27 00:04:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > dwa zadna z tych firm nie uzywa modemu (grupa firm z milionem na
    koncie)

    To prosze przyjac do wiadomosci, ze takie firmy jesli juz organizuja
    jakis event to ida do znanej na rynku firmy, a nie korzystaja z uslug
    jakiegos spamera.

  • 33. Data: 2002-11-27 00:05:18
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    a ty czytales faq strony prezydenta stanow zjednoczonych
    do poki cie nie interesowal
    kazesz mi czytac milion faqow bo moze w ktoryms z nich cos dotyczy mojego
    problemu

  • 34. Data: 2002-11-27 00:14:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > szanuje Panskie prawo
    > zareczam Pana jednak ze nasze @ nie dostala zadan osoba prywatna

    Ja jestem osoba prywatna.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Ograniczenie predkosci swiatla, to ograniczanie naszych praw obywatelskich i powinno
    byc zwalczane.

  • 35. Data: 2002-11-27 00:16:20
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > kazesz mi czytac milion faqow bo moze w ktoryms z nich cos dotyczy
    > mojego problemu

    Nie, zalecam ci przeczytanie FAQ, który na pewno dotyczy twojego
    problemu, ponieważ znajduje się na stronie polspam.org, który to
    polspam.org jest jak najbardziej pańskim problemem.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nadzieja jest czyms posrodku miedzy skrzydlami i spadochronem.

  • 36. Data: 2002-11-27 00:18:06
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl>

    > A ciekawe, czy zadałeś sobie trud, by przeczytać FAQ na tamtej stronie?

    Tak, zadałem sobie, ale co ma do rzeczy ich FAQ?! Interesuje mnie efekt ich
    działania - jest taki, że do bazy trafiają obok rasowych spemerów ludzie,
    którzy nie dysponują po prostu odpowiednio wyrafinowanym oprogramowaniem, a
    wszystko na zasadzie sądów kapturowych i w poczuciu działania poza wszelkim
    prawem. Brak weryfikacji subskrypcji jako kryterium spamu - gdyby miał być
    konsekwentnie przestrzegany - doprowadziłby do całkowitej dewastacji
    większości przedsięwzięć internetowych - i to w przeważającej mierze tych
    zupełnie niekomercyjnych, bo tych nie stać najczęściej na informatyków itp.
    Zaślepionych głupców gnojących wszystko w imię obrony Boga, Ojczyzny i
    Moralności, pchających wszędzie łapy, wysypujących zboże na tory i
    uzurpujących sobie prawo do okradania banków w imię sprawiedliwości mamy
    dość w polityce.

    pozdrawiam
    Łukasz Łukasiewicz

  • 37. Data: 2002-11-27 00:22:04
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    kolejny raz stara sie Pan mnie obrazic
    nie bede mowil ze to kwestia wychowania na ktore niestety nie ma pan juz
    wplywu

  • 38. Data: 2002-11-27 00:23:03
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    mily Panie sam Pan widzi ze Pańska wiedz jest niewystaraczająca
    to sa grupy dyskusyjne w zwiazku z czym jak we wstepie

  • 39. Data: 2002-11-27 00:26:09
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    to nie jest moj problem
    to problem kazdego z nas
    kazdny z nas pan i ja on i oni moga byc zablokowani po wyslaniu 1 jednego @
    czy ma Pan na to wplyw czy powienien ponosic pan konsekwencje tego ze ktos
    ma zly humor
    tak naprawde to donoszac ta informacje ktora teraz pisze
    zarowno pan jak i ja mozemy byc zablokowani na zasadzie
    wyjasniem nie zosalem zablokowany
    denerwuje mnie tylko fakt ze ktos bez podstawy prawnej mogl to zrobic

  • 40. Data: 2002-11-27 00:28:05
    Temat: Re: PS spamerem - chociaz udaje, ze nie
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Przegladam baze Polspamu i Pana nie moge znalezc niestety. Moze sie
    > przestarszyli i Pana wycieli? RTzebaby napisac do nich - zeby
    > spowrotem wpisali.

    Jakos dobrze sie schowal :-)

    http://www.polspam.org/browse.php?q=77770

    Tez na poczatku nie znalazlem...