  • 41. Data: 2002-11-27 00:29:52
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > kolejny raz stara sie Pan mnie obrazic
    > nie bede mowil ze to kwestia wychowania na ktore niestety nie ma pan
    juz
    > wplywu

    Ale czemu ma Pan sie obrazac?
    JEsli kasuja Panu konto w homenecie to musi Pan spamowac = byc
    spamerem. Nazywajac Pana po 'imieniu" obrazam Pana? No przeciez
    pokazalem, ze spamuje Pan np,. grupy dyskusyjne....

  • 42. Data: 2002-11-27 00:31:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > to nie jest moj problem
    > to problem kazdego z nas
    > kazdny z nas pan i ja on i oni moga byc zablokowani po wyslaniu 1
    jednego @
    > czy ma Pan na to wplyw czy powienien ponosic pan konsekwencje tego
    ze ktos
    > ma zly humor
    > tak naprawde to donoszac ta informacje ktora teraz pisze
    > zarowno pan jak i ja mozemy byc zablokowani na zasadzie
    > wyjasniem nie zosalem zablokowany
    > denerwuje mnie tylko fakt ze ktos bez podstawy prawnej mogl to
    zrobic

    hmm - prosze sprobowac - wyslac ten wlasnie mail.
    a...@o...pl
    a...@c...pl

    Ja Pana mail tak wyslalem do a...@h...net.pl (ale znajac zycie nie
    tylko ja) i zablokowali Panu konto - ciekawe czy mi zablokuja??? ;)

  • 43. Data: 2002-11-27 00:33:17
    Temat: Re: PS spamerem - chociaz udaje, ze nie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jakos dobrze sie schowal :-)
    >
    > http://www.polspam.org/browse.php?q=77770
    >
    > Tez na poczatku nie znalazlem...

    EKHEM ;)

    <cite>
    Cenimy piękno i profesjonalizm.

    Pozdrawiam
    Piotr Sadowski
    0505023453
    </cite>

    Panie Piotrze - ani jestem piekny ani profesjonalny, mam szanse?

  • 44. Data: 2002-11-27 00:34:08
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    malo uwaznie czyta Pan moje wypowiedzi.
    a moze problemy ze wzrokiem?

    teraz tez spamuje prawda?
    wszystko co Panu sie nie podoba jest be
    tak
    super
    i po to potrzebne tutaj jest prawo

  • 45. Data: 2002-11-27 00:36:05
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    oczywiscie panskiego nie zablokuja
    nie ma takiej mozliwosci przeciez pan ich tak zaciekle broni ze powinni panu
    order wystawic
    ciekawe ile placa panu za to
    a moze maja bezplatnego adwokata
    ciekawe
    a moze jest pan altruista

  • 46. Data: 2002-11-27 00:37:35
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Alez oczywiście
    mily Panie mial bym dla Pana specjalne zadanie
    moglby Pan umoralniac mlodych ludzi
    zeby na zla droge nie schodzili
    tak jak ja....

  • 47. Data: 2002-11-27 00:38:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > malo uwaznie czyta Pan moje wypowiedzi.
> [...]

    Nie wszystko. Prosze zauwazyc, ze ja zglosilem naruszene "prawa". a
    Pana administrartor zareagowal, tak jak zareagowal...

    Teraz Pan nie spamuje - traz sobie milo dyskutejemy :) Ale ja zaraz
    ide spac :)

  • 48. Data: 2002-11-27 00:40:23
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > EKHEM ;)
    >

    > Panie Piotrze - ani jestem piekny ani profesjonalny, mam szanse?

    Ale _ON_ jest profesjonalista :-)

    http://groups.google.com/groups?q=p...@f...pl

    Jaki byl ten adres w home.pl?

    M.

  • 49. Data: 2002-11-27 00:40:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a moze jest pan altruista

    Chyba tak, duzo rzeczy w sumie robie za friko i na wieczno chwale :)

    Pan zarabia kase, a ja Panu przeszkadzma, tez bym bym zenerwowany -
    ale to Pan rozpoczal jakis debbilny watek na dwoch grupach. Jak
    wykazalem -= jest pan winny zarzucanego vczynu (spamowania). Porsze
    wiec przyjac wyrok Polspamu z pokora :)
    A jesli to admini czytaja - gratulacje pomyslu :)

  • 50. Data: 2002-11-27 00:41:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Alez oczywiście
    > mily Panie mial bym dla Pana specjalne zadanie
    > moglby Pan umoralniac mlodych ludzi
    > zeby na zla droge nie schodzili
    > tak jak ja....

    Cholera, ale ja sam zaliczam sie do mlodych ludzi ;) Ledwo przecie
    rocznik 79 jesem ;)