  • 11. Data: 2003-03-15 16:56:34
    Temat: Re: POLICJA A PRAWO
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    news:b4v6oh$657$1@topaz.icpnet.pl...
    > Najpierw policjant odkłada radar, wyciąga lizak, jakiś czas trwa
    > zatrzymanie.Po tym policjant podchodzi do auta (kierowcy nie wolno z niego
    > wysiąść jak napisałeś) ,przedstawia się i prosi o dokumenty.Dopiero na
    końcu
    > policjant zezwala kierowcy naudanie się do radiowozu w celu zobaczenia
    > wyniku pomiaru.
    > A więc 2,5 munuty jest w sam raz.

    oj panie leszku, tak wyliczac to sobie mozesz tu, a tak naprawde to chyba
    nigdy cie nie zatrzymywali w ten sposob, a w kazdym razie w moim wypadku
    nigdy to nie zajmowalo tyle czasu, od pomiaru do zatrzymania mija z 15
    sekund, (wbrew pozorom na ulicy to straszna kupa czasu), reszta to kwestia
    kilkudziesieciu sekund, nigdy nie minelo 2.5 od momentuy kiedy mi zmierzyli
    predkosc do momentu kiedy widzialem ja na radarze, to musieli by byc
    naprawde slamazarni gliniarze

  • 12. Data: 2003-03-15 16:57:29
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Napisów na kuchenkah mikrofalowych mówiące o tym że nie służą do suszenia
    > zwierząt też nie ma ;))

    na kuchenkach nie ale w instrukcji a i owszem

  • 13. Data: 2003-03-15 17:30:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    >w kazdym razie w moim wypadku nigdy to nie zajmowalo tyle czasu, od
    pomiaru do zatrzymania mija z 15
    > sekund,

    30 sekund to ja szukam dokumentów.Minimum 20 sekund trzeba aby od ujrzenia
    lizaka się zatrzymać (z reguły 20-30 m za radiowozem ) i wyłączyć
    silnik.Dochodzi 20-30 sekund na podejście policjanta i jego opowiedzenie się
    o co chodzi.Na to jeszcze moje przemówienie wyrażające "zdumienie".
    Przejście do radiowozu też trwa jakieś 10 sekund. W moim przypadku to
    min.1,5 minuty.
    Z reguły w tak zwanym międzyczasie policjant jeszcze oponki sprawdza;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 14. Data: 2003-03-16 07:49:59
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    >dokumentów.Minimum 20 sekund trzeba aby od ujrzenia
    > lizaka się zatrzymać (z reguły 20-30 m za radiowozem ) i wyłączyć

    stary jak ty sie zatrzymujesz 20 sekund, to moze lepiej przesiac sie na
    wozek inwalidzki :), be obrazy, ale jesli twoj czas reakcji jest tak dlugi,
    albo twoj samochod ma tak sprawne hamulce, ze potrzebi ci 20 sekund na
    zatrzymanie to lepiej nie jezdzij po ulicach, albo rob to pozna noca,

    moze jednak zrob eksperyment, rozpedz sie do 90 i zatrzymaj ze stoprem w
    reku, wez pod uwage ze jak widzisz lizak, to hamujesz dosc szybko, a nie
    wyzucasz na luz i czekasz az opory tarcia cie zatrzymaja

> [...]
    > min.1,5 minuty.
    > Z reguły w tak zwanym międzyczasie policjant jeszcze oponki sprawdza;))

    nigdy zaden policjant nawet w momencie kolizji nie sprawdzal mi opon, a
    zatrzymywany bylem pare razy, za predkosc i nie tylko, wiec mam w tym nie
    jakie doswiadczenie :), od tej 1.5 minuty odejmij te piewrsze 20 sekund
    ktore policzyles na zatrzymanie (nieprawdpodobny czas :) skad ty go
    wzioles?) i wyjdzie ci to co napisalem na poczatku czyli okolo 1 imnuty na
    to aby zobaczyc swoj pomiar

  • 15. Data: 2003-03-16 11:08:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    >odejmij te piewrsze 20 sekund ktore policzyles na zatrzymanie
    (nieprawdpodobny czas :) skad ty go
    > wzioles?) i wyjdzie ci to co napisalem na poczatku czyli okolo 1 imnuty na
    > to aby zobaczyc swoj pomiar

    To Ty chyba miszcz kierofnicy jesteś.Od momentu zauważenia lizaka (jakieś
    100m), z prędkości 100km/h do momentu zatrzymania i wyłączenia silnika (na
    spokojnie-to nie rajd) u mnie (kapelusznika;))) wychodzi najmniej 20 sek.

    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2003-03-16 11:11:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    > albo twoj samochod ma tak sprawne hamulce, ze potrzebi ci 20 sekund na
    > zatrzymanie to lepiej nie jezdzij po ulicach, albo rob to pozna noca,

    Ty na widok radiowozu i lizaka stajesz na hamulcu i artystycznie rzucając
    tyłem zatrzymujesz się w kurzu pod nogami policjanta. Jak jesteś taki
    panikarz to odpuść sobie jazdę samochodem;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 17. Data: 2003-03-16 21:23:37
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Ty na widok radiowozu i lizaka stajesz na hamulcu i artystycznie rzucając
    > tyłem zatrzymujesz się w kurzu pod nogami policjanta. Jak jesteś taki
    > panikarz to odpuść sobie jazdę samochodem;))

    co ja tu bede z toba dyskutowal, przez 20 sekund to ty te 100 metrow
    przejedziesz i jeszcze nastepne 500 zanim sie zatrzymasz, wez stoper i zrob
    sobie pomiar, czlowieku 20 sekund na drodze to kupa czasu, przy prdkosci 90
    na godzine od machniecia lizakiem do zatrzymania mija z 5 sekund i to nie
    trzeba wcale ostro chamowac, chyba ze masz samochod jak jaskiniowcy i
    pietami chamujesz :)

  • 18. Data: 2003-03-18 01:22:37
    Od: o...@t...pl

    każde zatrzymanie za przekroczenie prędkości wręczenie mandatu lub skierowanie
    wniosku do "sądu grockiego"
    jest przestępstwem popełnionym przez policjanta
    uczestniczączego w zorganizowanej grupie i pod kierownictwem
    z użyciem niebezpiecznego narzędzia
    zagrożenia do odczytania w KK

    każdy wyrok za przekroczenie prędkości wydany przez sąd jest
    zbrodnią sądową

    Dlaczego ?
    polecam studium tematu: pracę magisterską, doktorską czy habilitacyjną.

    Czy policjant wydając polecenie w związku z kierowaniem ruchu lub
    kontrolowaniem może łamać ustawy ?

    znam trzy ustawy w tym konstytucję według których jest to przestępstwo,
    ale w Polsce prokuratorzy i ochroniarze lepiej wiedzą i decydują, kiedy jest
    łamane prawo niż posłowie...