  • Data: 2005-01-10 12:27:35
    Temat: [PILNE] Kombinacje z mandatami
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dostałem przed chwila od znajomych z Włoch takiego SMSa [pomijajac ze
    głupota ludzka nie zna granic ale moze kochaja swojego szefa - no nie
    wiem]
    "czy w przypadku zarobienia mandatu we włoszech zaliczaja punkty karne
    na konto człowieka u nas w kraju, bo nasz szef kombinuje zeby jego
    mandaty przepisac na mnie bo jemu grozi utrata prawa jazdy "

    Mnie osobiscie wydaje sie ze co włochom do łamania przepisów w Polsce
    i vice versa , ale pytam mądrzejszych. Czy w takim przypadku jesli ONA
    wezmie na siebie kilka mandatów nie będą jej scigać w kraju i nie
    obciażą konta punktowego???
    CREED