  • 21. Data: 2007-02-01 18:09:28
    Temat: Re: [PILNE!] Kanar, kobieta w ciazy, awantura...
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    qwerty napisał(a):
    > To nawet w Białymstoku nie ma potrzeby kupowania biletu od kierowcy, bo
    > wszędzie są kioski(rosną jak grzyby po deszczu). hehe Nic, tylko
    > współczuć mieszkańcom stolicy.
    I dlatego bialystok to dziura a warszawa czy lodz nie.
    Sorki, ale nie moge. Co widzisz dziwnego w mozliwosci kupienia biletu od
    kierowcy/motorniczego? Normalne jest ze moze sie zdarzyc sytuacja -
    wyjazd poznym wieczorem czy w weekend po poludniu, kiedy kioski w
    okolicy sa nieczynne - jedynym wyjsciem jest wtedy kupno biletu u
    kierowcy/motorniczego.
    No chyba ze w Bialymstoku komunikacja miejska kursuje tylko w godzinach
    6-18 (pn-pt) oraz 6-15 (weekendy i swieta).
    --
    badzio

  • 22. Data: 2007-02-01 18:11:58
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    qwerty napisał(a):
> [...]
    No chyba ze w Bialymstoku komunikacja miejska kursuje tylko w godzinach
    6-18 (pn-pt) oraz 6-15 (weekendy i swieta).
    A, jeszcze jedna mozliwosc wyslania przez Ciebie tego postu - w
    Bialymstoku obowiazuje 'godzina policyjna' dla mlodziezy (bylo o tym
    glosno nie tak dawno, nie wiedzialem ze w bialym tez tez to jest) a
    zaczely sie ferie i wysyp dzieci neostrady.
    BTW Jaki zwiazek z tematyka grupy i watku maja Twoje przemyslenia?
    --
    badzio

  • 23. Data: 2007-02-01 18:53:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisali:

    > Art. 216 kk - tylko po co?

    Moze dlatego, ze chamstwo trzeba tepic.
    I moze zeby uswiadomic ZTM, ze jest uslugodawca, pasazerowie jego
    klientami i nalezy im sie odpowiednie traktowanie.
    Jednym slowem praca u podstaw i zero tolerancji:)
    W przeciwnym wypadku bedziemy zawsze 50 lat za murzynami...

  • 24. Data: 2007-02-01 19:06:05
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:v5l994-uge.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Sugeruję, abyś zapoznał się z PoRD i porównał znaczenie "prowadzić" a

    Rozdział V

    Środki karne

    Art. 39. Środkami karnymi są:
    1) pozbawienie praw publicznych,
    2) zakaz zajmowania określonego stanowiska, wykonywania określonego
    zawodu lub prowadzenia określonej działalności gospodarczej,
    3) zakaz prowadzenia pojazdów,

    A to przygłupie inna ustawa, bardziej pasująca do grupy czyli kodeks karny.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2007-02-01 19:23:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eptdn2$h9i$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > A to przygłupie inna ustawa, bardziej pasująca do grupy czyli kodeks
    > karny.
    Nie kwestionując, rzecz jasna, meritum pierwszej części zdania pozwolę sobie
    zauważyć, że każda ustawa jako akt prawny (akt prawa stanowionego) jednakowo
    pasuje do tematyki grupy. ;)

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-02-01 19:34:06
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 01 Feb 2007 17:13:35 +0100, Johnson napisał(a):

    > Biją się tylko zwierzęta.
    > Art. 216 kk - tylko po co?

    Jestes zalosny :) Mam nadzieje, ze kiedys przytrafi sie to swojej zonie.
    Ale widocznie lubisz jak gnoja i ponizaja ciebie lub twoich bliskich.
    --
    marcin

  • 27. Data: 2007-02-01 19:36:40
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Biją się tylko zwierzęta.
    > Jak człowiek bije zwierze to ...

    Dodam... Jak bydlę bije człowieka, to mówi się: trudno, przecież to bydlę.
    Jak człowiek bije bydlę, to od razu robi się z niego takie samo bydło...

    Ech... dam znać, jak sytuacja się zakończyła.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 28. Data: 2007-02-01 19:39:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zly napisał(a):

    > Jestes zalosny :) Mam nadzieje, ze kiedys przytrafi sie to swojej zonie.

    Jakiej żonie ??? Skąd przypuszczenie że mam żonę?

    --
    @2007 Johnson

  • 29. Data: 2007-02-01 19:52:39
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 01 Feb 2007 20:39:48 +0100, Johnson napisał(a):

    > Jakiej żonie ??? Skąd przypuszczenie że mam żonę?

    Tak myslalem :)

    a wyobraznia tez zerowa
    --
    marcin

  • 30. Data: 2007-02-01 20:52:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    zly <b...@p...fm> napisali:

    > Jestes zalosny :) Mam nadzieje, ze kiedys przytrafi sie to swojej zonie.

    (sprawdzic, czy nie ksiadz)