  • 1. Data: 2003-04-14 19:36:46
    Temat: PILNE -> Jak rozumec taki punkt w umowie z deweloperem?
    Od: Poke <p...@o...pl>

    Punkt umowy brzmi:
    "W przypadku zwloki w oddaniu mieszkania do dyspozycji kupujacego z winy
    inwestora zaplaci on odsetki karne w wysokosci x% wartosci mieszkania za
    kazdy dzien zwloki"

    Moje pytanie: co oznacza "oddanie mieszkania do dyspozycji kupujacego" -
    co mam przez to rozumiec? Czy to przekazanie kluczy, wpsianie do ksiegi
    wieczystej, przekazanie aktu wlasnosci?
    Co to jest?

    --
    Greetings,
    Poke

  • 2. Data: 2003-04-14 22:35:48
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Poke" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Moje pytanie: co oznacza "oddanie mieszkania do dyspozycji kupujacego" -
    > co mam przez to rozumiec? Czy to przekazanie kluczy, wpsianie do ksiegi

    Wszystko co napisałeś w zależnosci od tego co będzie pierwsze.
    Podejrzewam, że pierwsze dostaniesz klucze i podpiszesz protokoł odbioru i
    to będzie właśnie ten dzień.