    From: "AndY" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PASZPORT - 30 dniowy termin
    Date: Wed, 11 Sep 2002 12:12:36 +0200

    Mam prosbe ogromna.
    Co moge zrobic w zaistaniles sytuacji oprocz tego ze "nic" :)

    Zlozyl wniosek paszportowy 12.08 na co mam zaswiadczenie. Dzownie tam od
    kilku dni czy juz czasami ich nie ma bo chcialem jechac na wycieczke do
    cieplych krajow ale jescze przed Bozym Narodzeniem :( Pani z urzedu
    regularnie odsylala mnie na za kilka dni na zasadzie "moze juz bedzie". Ale
    ostatnio powiedziala mi zeby dzownic w Piatek "moze bedzie wtedy .... moze"
    . Piatek to juz jest 13.09 . Czy czasami nie maja obowiazku wyrobic mi
    paszport w miesiac ???
    Na moja uwage ze to bedzie juz 13.09 przeciez i po terminie jaki maja
    stwierdzila z ironicznym usmiechem : " nie, to tak nie jest prosze Pana
    dokladnie co do dnia , nie ...".
    Zapienilem sie ale nie bede szczepil sie do jakiejs panienki z urzedu ktora
    przyjmuje druczki i wydaje druczki (na paszporty w moim uerzedzie czeka sie
    az przysla je z wojewodzkiego urzedu.
    A wiec pytania :)

    - Czy to prawda ze maja miesiac aby mi dac paszport ? (30 dni, 31 dni , czy
    ile czasu ?)
    - Jesli po 30 dniach dalej go nie bedzie to gdzie i do kogo powininem zlozyc
    skarge i co temu komus sie moze stac (bo to ze oni mi wtedy laskawie wydadza
    paszport tydzien po czasie to mnie akurat juz nie obchodzi). Chodzi mi o to
    aby ktos dostal za to po dupie bo jesli Pani Krysia nie zrobila na czas
    paszportu to moze przelozony da jej jakies upomnienie ustne i ok. Ale jesli
    ona caly czas tak robi i przyjdzie takich skarg 1000 to moze przelozony sie
    wkurzy i zrobi jakis dym tam ...

    Chodzi o to ze nie chcialbym odpouscic sobie tego bo zawsze jest tak ze jak
    juz nerwy minal to czlowiekowi sie nie chce juz pisac, zalatwiac latac za
    tym wsyztskim i oni na tym wlasnie zeruja !!! :(

    Ale sie rozpisalem :))
    prosze bardzo o pomoc ...

    --
    AndY