  • 1. Data: 2007-07-11 01:09:42
    Temat: P2P czy jest jakiś sposób żeby zapłacić za film ?
    Od: Mwa <n...@g...pl>

    Cześć Wszystkim, chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu :
    Chciałbym pobrać torrentem np. 20 odcinków StarTrek'a i zapłacić autorowi
    (znaczy temu kto ma prawa majątkowe do tego) ileś tam, nagrać bajke na
    CD-R , wydrókować przelew i postawić na pułce jako 100% legalne ...
    próbuje nie kraść jak niemusze w kącu czeba mieć jakąś godność ;P

    Chodzi że niewiem gdzie znaleść nr. konta i info ile za co zapłacić, wiem
    że dla mp3 są jakieś organizacje które pobierają np. 0.20 plnów za emisje
    jakiegoś utworu w radiu internetowym a potem się z autorami rozliczają.

    Google mi nic niemówi albo niewiem jak pytać.

    Pozdrawiam Wszystkich

  • 2. Data: 2007-07-11 01:38:00
    Temat: Re: P2P czy jest jakiś sposób żeby zapłacić za film ?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:op.tu9z6gpgvtc2li@mwa.mshome.net,
    Mwa <n...@g...pl> typed:

    > Cześć Wszystkim, chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu :
    > Chciałbym pobrać torrentem np. 20 odcinków StarTrek'a i zapłacić

    Błagam, ty lepiej zajumaj z tego Internetu jakiś _dobry_ słownik
    ortograficzny...

    --
    tbr

  • 3. Data: 2007-07-12 12:06:44
    Od: Mwa <n...@g...pl>

    > Błagam, ty lepiej zajumaj z tego Internetu jakiś _dobry_ słownik
    > ortograficzny...

    niemoge znaleść takiego z słowem zajumać, pozatym więcej może mi
    powiedzieć dziecko z podstawówki(no może część) bo chociasz wymieni błędy
    ;P no i w przeciwieństwie do Pana(i) pewnie by odpowiedziało "niewiem" co
    było by przynajmniej na temat

    Ps: wymieniania błędów niema sensu i tak nie pomoże (to niejest próba
    pokazania że mam coś w d. tylko info że nie zrozumiem)

    Pozdrawiam Wszystkich

  • 4. Data: 2007-07-12 12:35:42
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:op.tvco9ittvtc2li@mwa.mshome.net,
    Mwa <n...@g...pl> typed:

    > niemoge znaleść takiego z słowem zajumać,

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=juma%C4%87+s%C5%
    82ownik&btnG=Szukaj&lr=

    Nie ma za co.

    --
    tbr

  • 5. Data: 2007-07-12 12:51:01
    Od: Mwa <n...@g...pl>

    On Thu, 12 Jul 2007 14:35:42 +0200, Tiber <p...@p...onet.pl> wrote:

    > In news:op.tvco9ittvtc2li@mwa.mshome.net,
    > Mwa <n...@g...pl> typed:

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=juma%C4%87+s%C5%
    82ownik&btnG=Szukaj&lr=

    > Nie ma za co.

    ja głupi szukałem w pwn ;P, mea culpa

    ale jak pisałem na początku właśnie chodzi mi o to żeby nie kraść

  • 6. Data: 2007-07-12 15:13:46
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:op.tvcrbbjvvtc2li@mwa.mshome.net,
    Mwa <n...@g...pl> typed:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=juma%C4%87+s%C5%
    82ownik&btnG=Szukaj&lr=

    > ja głupi szukałem w pwn ;P, mea culpa
    >
    > ale jak pisałem na początku właśnie chodzi mi o to żeby nie kraść

    Nie ma takiej praktyki.

    --
    tbr