  • 1. Data: 2007-07-10 21:17:34
    Temat: Jak ze stazem w polisach samochodowych?
    Od: " Pomocy" <j...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie.
    Czy ktos moze mi odpowiedziec jak sie liczy staz uprawniajacy do znizek w
    oplatach ubezpieczenia samochodu?
    Od 1977 r.mam prawoi jazdy i caly czas jezdzilam jako wspolkierowca w
    rodzinnym samochodzie .
    Roznych samochodach na przestrzeni lat.
    Nigdy nie bylo na tyle przerwy, zeby utracic uprawnienia do znizek.
    Samochody byly jednak rejestrowane na meza, lub syna./Adres wspolmny/

    Zawsze jazda byla bezszkodowa.
    W 1998 r. zostalam dopisana do Dowowdu rejestracyjnego samochodu jako
    wspolwlasciciel.
    Mąz potem jako inwalida nie mogl prowadzic samochodu, wiec jezdzilam nim juz
    tylko ja.
    Po smierci meza oplacalam przez rok ubezpieczenie na jego nazwisko, a
    nastepnie jak zmienilam samochod wykupilam juz polise na swoje nazwisko i
    oplacalam je do dzis.
    W momencie, kiedy ubezpieczyciel BENEFIA TUM SA mial wyplacic odszkodowanie
    za samochod, zazadal ode mnie zaswiadczenia o bezszkodowej jezdzie w okresie 7
    lat wstecz.
    Wyciagnelam zaswiadczenie z PZU, w ktorym wykazano okres polisy na meza i
    dolaczono okres mojej polisy.
    Dalo to w sumie wiecej jak wymagane 7 lat.

    Jednak BENEFIA TUM SA nie uwzglednila tego okresu i potraccila mi z wyplaty
    odszkodowania 9.65% wartosci odszkodowania.

    Czy jest ktos kto mial taki przypadek i jak to wlasciwie jest z ttymi polisami.
    Przeciez polisa jest wystawiona na wlasciciela pojazdu, a jezdza samocjhodami,
    wspolmalzonkowie, dzieci zamieszkujace pod jednym adresem.
    W przypadku wyplaty odszkodowania okres ten sie nie liczy?
    Zaznaczam,. ze w momencie oplaty polisy na swoje nazwisko w PZU, a nastepnie w
    momencie wykupu polisy w BENEFII UWZGLEDNIONO WSZYSTKIE ZNIZKI, ktore mial
    moj maz.

    Wiec cos tu jest nieuczciwe.

    Pomozcie mi wyjasnic sprawe.
    Z Gory dziekuje.