  • 11. Data: 2007-08-26 06:54:39
    Temat: Re: Chiny (było: Otworzyłem Kaczmarkowi i całej temidzie oczy?)
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:876433jrf7.fsf@hector.domek...

    > Z tego, co wiem, <ciah>

    Odpisywanie temu choremu popaprańcowi jest tak samo eleganckie jak sranie na
    dywan;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2007-08-26 09:27:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Raczej nie. Za mało "błęduf ortograficznyh".

    i żydów :-)
    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a

  • 13. Data: 2007-08-26 11:57:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Nostradamus" <l...@p...fm> writes:

    > Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:876433jrf7.fsf@hector.domek...

    > Odpisywanie temu choremu popaprańcowi jest tak samo eleganckie jak

    Polska implementacja konwencji o cyberprzestępczości jest prawie tak
    samo nieelegancka (i pachnie równie nieprzyjemnie).