  • 1. Data: 2007-08-25 15:02:59
    Temat: Lokal komunalny i sklep
    Od: Abby <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcialbym zapytac grupowiczow, czy mozliwy jest zakup sklepu w takiej
    sytuacji:

    Mam z zona wynajete mieszkanie komunalne. Oboje jestesmy jego tzw.
    glownymi najemcami.

    Moja zona zalozyla sobie 1 osobowa firme, i ta firma chcialaby teraz
    zakupic lokal uzytkowy na sklep.

    Wiem ze jest tak, ze gdyby ktores z nas kupilo sobie mieszkanie
    wlasnosciowe, to zabiora nam mieszkanie komunalne. Mieszkanie komunalne
    wynajelismy ruine i zgodnie z umowa wyremontowalismy je na wlasny koszt
    nie zadajac zadnych zwrotow. Nie byloby wesolo, gdyby firma zony kupila
    sobie sklep, a administracja budynkow odebralaby nam prawo do mieszkania
    ktore zamieszkujemy.

    Nie byloby problemu, gdybysmy mogli sobie wykupic swoje mieszkanie, ale
    w zwiazku z tym, ze miasto wymienilo dach w budynku nie ma takiej
    mozliwosci przez najblizsze 7 lat.

    pozdrawiam,
    a.