eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszustwo(?) w sklepie internetowym › Oszustwo(?) w sklepie internetowym
  • Data: 2010-07-13 10:26:12
    Temat: Oszustwo(?) w sklepie internetowym
    Od: gizmo <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam pytanie dot. najefektywniejszego trybu postępowania w nast. przypadku:
    Sklep internetowy (sprzęt AGD), złożone zamówienie i wpłata z góry.
    Towar niedostarczony (minęło kilka miesięcy), brak kontaktu (zero
    odpowiedzi na maile, nieodbierane telefony). Właściciel sklepu to
    jednooosobowa działalność, mailowe ustalenia z jakimś jego pracownikiem(?).

    Jak teraz zadziałać? Wezwać właściciela do zwrotu? Od razu policja
    (prokuratura?)? Co napisać i jak to mądrze ująć?

    O ile na odzyskanie kasy liczę umiarkowanie, to może przynajmniej kogoś
    następnego już nie wyrolują.


    Z góry dzięki za pomoc.
    g.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1