  • 11. Data: 2007-02-28 14:11:08
    Temat: Re: Oszust na allegro
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 28 lutego 2007 08:22
    (autor Michal
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <es3a07$qp2$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Witam,
    >
    > jest Rzecznik Ochrony Praw Konsumenta - od niego bym rozpoczal

    > http://allegro.pl/help_item.php?tid=45&item=126&zoom
    =N

    Jednym z najważniejszych warunków skorzystania z Programu jest zgłoszenie
    sprawy na Policję i otrzymanie pisemnego postanowienia o wszczęciu
    dochodzenia/śledztwa.

    No wiec muszę najpierw zgłosić to... Na razie jestem na etapie kontaków z
    federacją konsumentów, jak napisać wniosek

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/