  • 121. Data: 2009-12-24 16:46:39
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek K pisze:

    > Teraz wyszukujesz przykłady ignorancji urzedniczej -> zarząd dróg

    Ale takie przypadki zdarzają się w rzeczywistości. I możesz tępo
    przestrzegać przepisów, albo wziąć pod uwagę że ktoś popełnił
    niedopatrzenie i sobie ułatwić - choć formalnie popełnisz wykroczenie.

    Podobnie z limitami prędkości - nawet jak nie pędzisz, to bez ciągłego
    gapienia się w licznik czasami będziesz jechał trochę szybciej, a czasem
    trochę wolniej. I teraz powiedz mi, co uważasz za niebezpieczniejsze:
    przekroczenie prędkości o 10-20% czy skupianie się na strzałce
    prędkościomierza, żeby broń Boże nawet przed ułamek sekundy nie pojechać
    choć 1km/h szybciej?

  • 122. Data: 2009-12-24 19:40:17
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    On 2009-12-24 17:46, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale takie przypadki zdarzają się w rzeczywistości. I możesz tępo
    > przestrzegać przepisów, albo wziąć pod uwagę że ktoś popełnił
    > niedopatrzenie i sobie ułatwić - choć formalnie popełnisz wykroczenie.

    "Łamię PoRD w każdym możliwym miejscu (celem ułatwiania sobie życia)"
    Na pewno komentujesz to zdanie ?

> [...]
    > przekroczenie prędkości o 10-20% czy skupianie się na strzałce
    > prędkościomierza, żeby broń Boże nawet przed ułamek sekundy nie pojechać

    Z tą demagogią to może na jakiś kongres PiS się udaj ?

    M.

  • 123. Data: 2009-12-24 20:03:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek K pisze:

    > "Łamię PoRD w każdym możliwym miejscu (celem ułatwiania sobie życia)"
    > Na pewno komentujesz to zdanie ?

    Błagam, powiedz mi że nie zrozumiałeś tego tak, że jak on widzi linię
    ciągłą to specjalnie ją przejeżdża żeby przepis złamać ;)

    > Z tą demagogią to może na jakiś kongres PiS się udaj ?

    Nie interesują mnie spędy twojej ukochanej organizacji.

    Odpowiedz na pytanie.

  • 124. Data: 2009-12-25 12:25:51
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > W wydziale meldunkowym zgłasza się, że [...] lub już nie mieszka.

    Zgłosiłem :). Odmówiono przyjęcia zgłoszenia, wysłano do WKU. Całe szczęście,
    tam poszło szybko i sprawnie, po wojskowemu. Nie chcę się wdawać w rozważania
    teoretyczne, ale co to by było, gdybym chciał się wymeldować "do nikąd"? Wtedy
    WKU nie wydałaby mi żadnego zaświadczenia... A kobiety krzyczą ciągle, że mają
    gorzej...
    Jak widać w Polsce nic nie może być zbyt proste.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 125. Data: 2009-12-25 14:19:08
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > Ja mam poważny problem??? JA???

    Mowie o autorze watku...

  • 126. Data: 2009-12-26 08:46:34
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

    Nie powinny obchodzić Ciebie cudze sprawy bo za nie nie
    odpowiadasz.Wyślę, że nie wyrośliśmy jeszcze z epoki ogólnego lęku
    przed wszystkim a zwłaszcza przed "dziwnym pismem urzędowym". Żerują
    na tym setki darmozjadów, którzy wysyłają gdzie się da na zasadzie
    "może dureń zapłaci?". I skoro to robią - znaczy naiwnych nie brakuje.
    Jak jesteś nadgorliwy to najlepiej płać za wszystko co przychodzi albo
    włącz się do poszukiwań winnych.
    Chciałbym tylko Ciebie uświadomić, że zagrożenia nie masz jeśli nic
    nie jesteś winien. Bój się jednak skutków swojej nadgorliwości bo za
    to często ma się otrzepany nosek.
    Moja rada:zaparz melisę i spokojnie zaśnij bo nic Ci nie grozi. A jak
    się obudzisz zajmij się czymś pożytecznym.

  • 127. Data: 2009-12-26 11:55:45
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 21:39:10 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Czys ty oszalal?

    > Zapraszam na poczte w Warszawie, przy ulicy Targowej. Urzedniczka
    > stanowczo i kategorycznie odmowila przyjecia do wiadomosci, ze osoba
    > widniejaca na awizo pod tym adresem nie mieszka. Przyszlo jeszcze
    > awizo powtorne, a potem zapewne poczta pismo odeslala - wg ciebie z
    > jaka adnotacja?

    W Warszawie przy ulicy Targowej sortowanie przesyłek
    dalej polega na wrzuceniu w losowe pudło, więc może jej
    się po prostu nie chciało. Na Białobrzeskiej wielokrotnie
    spotkałem się z sytuacją "nieprzyjęcia z powodu".
    Zresztą same druczki/koperty taką możliwość dają.

    --
    ŁK (2009-12-26 12:54:38)

  • 128. Data: 2009-12-26 12:30:37
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Nie powinny obchodzić Ciebie cudze sprawy bo za nie nie
    > odpowiadasz.Wyślę, że nie wyrośliśmy jeszcze z epoki ogólnego lęku
    > przed wszystkim a zwłaszcza przed "dziwnym pismem urzędowym".

    Dzięki z pocieszenie, ale widzę, że przeczytałeś tylko kilka początkowych
    postów a jest ich przecież ponad 120...

    > Chciałbym tylko Ciebie uświadomić, że zagrożenia nie masz jeśli nic
    > nie jesteś winien.

    Skoro użyłeś słowa "jeśli" to chyba naprawdę w ogóle nie zrozumiałeś o co tu
    właściwie chodzi.

    > Bój się jednak  skutków swojej nadgorliwości

    Gdybym za pierwszym razem był tak nadgorliwy jak teraz, to nie musiałbym się
    procesować 6 lat z panią komornik, bo już w pierwszym roku wylądowała by ona w
    więzieniu.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 129. Data: 2009-12-26 16:38:43
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "pmlb" napisał:
    > Powinni w Polsce dac bron kazdemu kto poprosi...

    posiadanie broni i prawo do obrony jest takim naturalnym prawem każdego
    człowieka jak prawo do wolności, pwenie nie wiesz ze jak polska była wolna
    to prawie każdy tą broń posiadał, a polacy zostali rozbrojeni przez
    żydokomunę jak stracili wolność i tak jest do dziś:O(
    w każdym cywilizowanym kraju każdy ma dostęp do broni, ale pewnie już
    niedługo, bo WHO, GWO się nie śpią:O(

  • 130. Data: 2009-12-26 16:38:50
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "andreas" napisał:

    > Nie znam, ale jakbym potrzebował to zapytałbym urzędnika, który
    > przeprowadzał meldunki w trybie administracyjnym.

    kiedyś myślałęm tak jak ty, ale jak mi było potrzeba i spytałem to okazało
    się że urzędnik sam nie wie, a na dodatek wciska kłamstwa, więc lepiej
    zainteresuj się sam, bo to zwykła bzdura!!!:O)