    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszukiwanie na stacji benzynowej BP
    Date: Sun, 16 Mar 2003 15:20:13 +0100

    Witam

    wracając do tematu stacji mam taki problem. Dwa razy udało mi się zatnakowac
    do Skody Fabii 70 litrów do niepustaego zbiornika (dojechałem na stacje). Wg
    mnie to jest naciąganie ludzi i to co podaje dystrybutor jest niezgodne z
    tym ile benzyny naprawde daje dystrybutor. Wg instrukcji auta mam 45 litrowy
    zbiornik i zazwyczaj tankuje max 50 litrów co wydawało by się logiczne
    biorąc pod uwagę wszelkie rurki wlewowe i odpowietrzające. W serwisie skody
    pytałem się ile można zatankować i dostałem odpowiedź że do pustego
    fabrycznie zbiornika wchodzą po korek 52 litry

    za każdym razem była to stacja BP ;(

    czy są jakieś przepisy, które obligują ich do podjęcia jakiś konkretnych
    działań gdy ja tankując podważam to ile zatankowałem? Raz Pani kierownik
    stacji zaproponowała mi zmierzenie czy dystrybutor daje dobrze paliwo takim
    kanisterkiem 5 litrowym bez zaznaczonego nawet miejsca gdzie jest dokładnie
    5 litrów

    w obu przypadkach pisałem reklamacje i za każdym razem dzwonił jakiś koleś z
    BP i informował mnie, że w sumie to nie ma powodu do odpowiadania na moją
    reklamacje bo jest bez sensu bo ich dystrybutor napewno dał dobrą ilość
    paliwa a pewno się gdzieś przelało u mnie w samochodzie

    jeżeli ktoś ma może wzór pozwu cywilnego? Nie powinno to tym bandytom
    przejść na sucho a je nie wiem jak się do tego zabrac

    Pozdrawiam

    Michał