eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukany w sklepie internetowym › Oszukany w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "sched" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszukany w sklepie internetowym
    Date: Tue, 28 Oct 2003 20:02:18 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <bnmeie$dul$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.237.99
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1067367823 14293 80.48.237.99 (28 Oct 2003 19:03:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Oct 2003 19:03:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:172709
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Chcialem kupic cos w sklepie internetowym, uzgodnilem wszystkie warunki ze
    sprzedajacym(poprzez emaile) i wyslalem czek bankierski do ameryki na jego
    adres. Niestety sprzedawca mnie teraz ignoruje i nie przyjmuje zadnych
    maili, a towaru nie wyslal.

    Co moge zrobic w takiej sytuacji - znam jego dane osobowe i adres i mam
    potwierdzenie wyslania czeku.
    Do kogo sie zwrocic w takiej sytuacji?

    dziekuje
    pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1