  • Date: Sun, 02 Jan 2005 10:42:31 +0100
    From: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszukany przez przedstawiciela operatora tel.kom.

    Witam.

    Mam taka sytuacje, ze planowalem zakup tel.kom. na firme.

    Przegladnalem oferty i mialem wybrac miedzy dwoma operatorami. Poniewaz
    wczesniej mialem kontakt z przedstawicielem biznesowym jednego z nich
    zwrocilem sie z pytaniem co moze mi zaoferowac jesli jestem zdecydowany
    na jedna z taryf - wczesniej 'przyprowadzilem' mu dwie firmy, ktore
    przekonalem do pewnej uslugi.

    Przy tamtych kontaktach poinformowal mnie, ze jak bralbym telefon to
    bedzie mogl mi cos zaproponowac extra ponad zwykla oferte.

    Powiedzialem mu czym jestem zainteresowany i zaznaczylem, ze mam
    porownywalna oferte konkurencji wiec musze wybrac.

    Zaoferowal mi przy wybranym przezemnie abonamencie minuty x2 (razy dwa)
    przez pierwsze pol roku. W tym momencie oferta tego opa byla lepsza od
    drugiego mimo ciut drozszego aparatu.

    Zdecydowalem sie podpisac umowe. Podczas jej podpisywania zauwazylem, ze
    w samej umowie nie ma zaznaczonych minut x2 przez pierwsze 6 miesiecy
    wiec zapytalem. Potwierdzil mi promocyjne minuty x2 wiec podpisalem umowe.

    Teraz jest problem ... rozpoczal sie nowy okres rozliczeniowy -
    wczesniej mialem kilka dni starego okresu - i minut extra nie widac.
    Skontaktowalem sie z przedstawicielem za pomoca e-maila. Nie
    odpowiedzial. Przypomnialem sie sms`em - nie odpowiedzial. W koncu
    zadzwonilem i uslyszalem, ze okazalo sie, ze to za niska taryfa aby
    mozna bylo uruchomic minuty x2 - ze w o jeden wyzszej dalo by rade
    (taryfa dwa razy drozsza). Wiec powiedzialem, ze ok ... bedzie mnie to
    wiecej kosztowalo wiec moze zmienmy taryfe abym mogl uzyskac to co mi
    obiecal. Stwierdzil, ze to nie jest mozliwe.

    Jestem wkurzony i czuje sie oszukany. Pytanie co w tym momencie moge
    zrobic? Rozwiazac umowe w zwiazku z nieotrzymaniem tego co zostalo mi
    obiecane? Wychodzi na to, ze przedstawiciel oszukal mnie aby uzyskac
    kolejnego klienta dla swojej firmy.

    Arek