  • Data: 2005-01-02 10:11:52
    Temat: Re: Oszukany przez przedstawiciela operatora tel.kom.
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papik wrote:
    > zloz pisemna reklamacje w podobnym tonie, z nazwiskami, datami i
    > telefonami..

    To planuje zrobic tuz po spotkaniu z przedstawicielem, z ktorym
    podpisalem umowe.

    > Powinni miec nagrana ta rozmowe, wiec jest szansa,ze ktos to uzna...

    Nie sadze aby nagrywali komorki swoich przedstawicieli.

    > Jest tez szansa,ze nie uzna, no ale nikt nie daje nic za darmo, co najwyzej
    > naciaga naiwniakow :P

    Nie uwazam sie za naiwniaka. Nie oczekiwalem tez niczego za darmo -
    zaproponowano mi cos co mialo sprawic, ze oferta bedzie atrakcyjniejsza
    niz oferta konkurencji. Niestety nie wywiazano sie z tego.

    Dodam, ze nie byl to 'jakis punkt dystrybucyjny' tylko dzial zajmujacy
    sie obsluga firm wiec nie spodziewalbym sie, ze zlozona oferta bedzie
    bez pokrycia :(

    --
    Arek