eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOswiadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomoscia - pytanie › Oswiadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomoscia - pytanie
    From: "Francik Kopytko" <f...@r...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oswiadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomoscia - pytanie
    Date: Tue, 25 Nov 2003 17:48:21 +0100

    Robilem dosyc duzy projekt kanalizacji sanitarnej. Inwestorem jest gmina.
    Calosc zostala zlozona do starostwa do wydania pozwolenia na budowe.
    4 projekty, decyzja o warunkach zabudowy(wydana wg starego prawa),
    oswiadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomoscia na cele
    budowlane. Starostwo chce jeszcze aktualny wypis i wyrys z ewidencji
    gruntow.
    Wypis i wyrys mam ale z lutego, aktualizacja bedzie kosztowala ok 2 tys zl.
    Czy starostwo ma prawo zadac jakichkolwiek wypisow i wyrysow jesli posiada
    w/w oswiadczenie? Tlumacza ze potrzebuja to do sprawdzenia wniosku i
    oswiadczenia. Jesli nie to jest moze jakas wykladnia najlepiej NSA albo
    takie cos co moglbym im podsunac.
    Nie chce z nimi zadzierac i wymieniac sie pismami bo zalezy mi na czasie.

    Calosc dzieje sie na podkarpaciu, jak jest w innych czesciach kraju?

    Pozdrawiam Grzesiek