  • Data: 2011-06-05 12:44:45
    Temat: Osoba fizyczna a obowiazek przechowywania faktur.
    Od: mister <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    zwrocil sie do mnie Urzad Skarbowy z drugiego konca Polski, ktory wzywa
    mnie do zlozenia wyjasnien w sprawie transakcji z firma X z przed dwoch
    lat. Firma X wymieniala u mnie w domu okna. Wzywaja mnie do podania
    przedmiotu transakcji (pamietam) oraz jej wartosci i sposobu zaplaty
    (tego juz nie pamietam). Wzywaja mnie rowniez do przedstawienia kopii
    dowodow tj. umow, faktur, dowodow zaplaty. Nie moge sie doszukac zadnych
    dokumentow, nie pamietam tez dokladnej kwoty ktora musialem zaplacic.
    Czy mam obowiazek przechowywac te dokumenty ? Czy mam obowiazek pamietac
    kwote transakcji z przed dwoch lat ? Oczywiscie jestem osoba fizyczna,
    nie prowadze DG.

    Pozdrawiam i zycze milej niedzieli.