    From: Bamare <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oskarżony oskarża?
    Date: Wed, 28 Jun 2006 12:19:36 +0200

    Witam.

    Byłem zmuszany do wykonania pewnej czynności pod groźbą wszczęcia
    procesu karnego przeciwko mojej osobie. Po rozmowie ze znajomym
    prawnikiem wystosowałem pismo do tej osoby (która mnie szantażuje), że
    gdy dalej będzie wymuszać na mnie wykonanie pewnej czynności pod groźbą
    kary, złożę wniosek do prokuratury o wszczęcie postępowania o groźby
    karalne. Dziś dostałem od osoby która mnie oskarża pismo, że mam ich
    oficjalnie przeprosić za bezpodstawne oskarżenie ich firmy o próbę
    szantażu.

    A o co chodzi? Chodzi o sprawę sprzed kilku dni, zapytałem na grupie
    pl.soc.prawo co mam zrobić, jeśli jakas firma oskarża mnie o
    "shakerowanie" ich strony www, które polegało na tym, że gdy oni wpisali
    zapytanie do wyszukiwarki WP "KTO NA SWOICH STRONACH MA LINK DO NASZEJ
    STRONY WWW" pokazała się strona katalogu firm, którego jestem
    współwłaścicielem. Oczywiście sama firma się dodała do tego katalogu,
    dobrowolnie i za darmo.
    Z wyników wyszukiwarki wp usunięto, po mojej prośbie, wpis mojego
    katalogu. To nie pomogło.

    Nie mam siły już tłumaczyć tej firmie, bo gdy już nie twierdzą że ich
    "shakerowałem" to teraz grożą mi procesem za ujawnienie korespondencji
    ich do mnie (wyiksowałem nazwisko i imię osoby piszącej do mnie) oraz za
    oskarżanie ich o szantaż. Co mam im powiedzieć/zrobić aby dali sobie
    siana? Na siłę szukają jakiegoś haka na mnie, dziennie dostaje ze 3
    emaile z groźbą wystosowania procesu.