  • 1. Data: 2006-02-16 16:43:16
    Temat: Orzeczenie komisji wojskowej...
    Od: "Tomasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witajcie

    Dostałem orzeczenie lekarskiej komisji wojskowej, gdzie napisano: "Na
    podstawie badania..... stwierdzono:"
    - płaskostopie
    - kamica nerkowa
    - torbiel na nerce prawej
    A poniżej: "Biorąc pod uwagę powyższy stan zdrowia przyznaje się kategorię
    A, czyli zdolnego do czynnej służby wojskowej"

    I teraz moje pytanie, czy osoba z takimi chorobami powinna dostać
    kategorię "A", czyli praktycznie kategorię, którą dostają osoby całkiem
    zdrowe ?? Proszę o odpowiedź, ponieważ nie wiem czy mam się odwoływać od
    tego orzeczenia.

  • 2. Data: 2006-02-16 18:23:11
    Temat: Re: Orzeczenie komisji wojskowej...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz wrote:
> [...]
    > kategorię "A", czyli praktycznie kategorię, którą dostają osoby całkiem
    > zdrowe ?? Proszę o odpowiedź, ponieważ nie wiem czy mam się odwoływać od

    Pewnie masz A z paragrafami.
    A z tą torbielą to jak bym się na twoim miejscu wybrał do lekarza. To
    się nadaje do szybkiego usunięcia.

  • 3. Data: 2006-02-16 18:46:58
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > I teraz moje pytanie, czy osoba z takimi chorobami powinna dostać
    > kategorię "A", czyli praktycznie kategorię, któr? dostaj? osoby całkiem
    > zdrowe ?? Proszę o odpowiedĽ, ponieważ nie wiem czy mam się odwoływać od

    Jestes po prostu zdolny do tego, zeby szybko zginąć z kałachem w ręku ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-02-16 19:15:45
    Od: "Tomasz" <t...@W...gazeta.pl>

    > Jestes po prostu zdolny do tego, zeby szybko zginąć z kałachem w ręku ;)

    Bardzo śmieszne ;] Słyszałem o taki przypadku, że facet poszedł do wojska bo
    miał kat. "A" i z tego wojska nie już wyszedł ze względu na to, że miał coś
    z sercem i w żadnym wypadku nie powinien mieć "A"...

  • 5. Data: 2006-02-16 19:19:34
    Od: "Tomasz" <t...@W...gazeta.pl>

    > Pewnie masz A z paragrafami.
    > A z tą torbielą to jak bym się na twoim miejscu wybrał do lekarza. To
    > się nadaje do szybkiego usunięcia.

    A co to oznacza "A" z paragrafami ? co to daje... ?

    A co do torbieli to byłem u lekarza nie raz i on powiedział, żeby lepiej to
    zostawić skoro się nic nie dzieje bo może być jeszcze gorzej... badań to
    miałem tyle, że można by liczyć w dziesiątkach. Pokazywałem im całą
    dokumentację lekarską, ale widzę na nic się to nie zdało.... :/

  • 6. Data: 2006-02-16 19:59:29
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 16 Feb 2006 12:23:11 -0600, *witek* <news:dt2fui$jc8$5@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Pewnie masz A z paragrafami.
    > A z tą torbielą to jak bym się na twoim miejscu wybrał do lekarza. To
    > się nadaje do szybkiego usunięcia.

    Tego się nie usuwa. Z tym się normalnie żyje.
    Moja matka miała i jej jakoś potem ta torbiel samoistnie zniknęła ( nie
    wiem, może to po wizycie u bioenergoterapeuty).

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2006-02-16 20:11:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 20:59:29 +0100, Kaja napisał(a):

    > Tego się nie usuwa. Z tym się normalnie żyje.
    > Moja matka miała i jej jakoś potem ta torbiel samoistnie zniknęła ( nie
    > wiem, może to po wizycie u bioenergoterapeuty).

    Tak bywa, ale nie zawsze znika i wtedy się działa operacyjnie. Aczkolwiek
    nie jestem pewien czy się usuwa, czy tylko odsysa płyn z torbieli. To
    zresztą tutaj NTG :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-02-16 20:12:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 19:15:45 +0000 (UTC), Tomasz napisał(a):

    > Bardzo śmieszne ;] Słyszałem o taki przypadku, że facet poszedł do wojska bo
    > miał kat. "A" i z tego wojska nie już wyszedł ze względu na to, że miał coś
    > z sercem i w żadnym wypadku nie powinien mieć "A"...

    Powinni Cie poinformować na komisji o Twoich prawach, a prawo jakie Ci
    przysługuje to odwołanie od decyzji tej komisji (pewnie w ciągu 14 dni, ale
    nie jestem pewien). Zbieraj jak najwięcej papierów od lekarza i powinno
    pójść dobrze :)

    Nie martw się o pobór - teraz jest więcej kandydatów niż miejsc w
    jednostkach...
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-02-17 00:29:07
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 16 Feb 2006 21:11:23 +0100, *scream*
    <news:12kmpp9z58mec$.171a129yrue6$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > Tak bywa, ale nie zawsze znika i wtedy się działa operacyjnie. Aczkolwiek
    > nie jestem pewien czy się usuwa, czy tylko odsysa płyn z torbieli. To
    > zresztą tutaj NTG :)

    Lekarka mojej matki powiedziała, że nic się nie robi, że z tym się normalnie
    żyje.

    --
    Kaja

  • 10. Data: 2006-02-17 00:44:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2006 01:29:07 +0100, Kaja napisał(a):

    > Lekarka mojej matki powiedziała, że nic się nie robi, że z tym się normalnie
    > żyje.

    Zależy przecież od wielkości, jak jest duża i może pęknąć i w każdej chwili
    się rozlać (=śmierć) to też trzeba z tym żyć?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl