  • 1. Data: 2006-02-16 15:17:54
    Temat: wymiana towaru na podstawie faktury
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    kupilem buty snowobaoradowe w sklepie i popekaly
    mam na to jedynie fakture, nie bylo tez zadnej karty gwarancyjnej
    nie mam paragonu, czy na podstawie samej faktury moge zwrocic towar do
    reklamacji tzn. aby mi go wymienili na nowy poniewaz jazda
    dalsza w tych butach zagraza mojemu bezpieczenstwu.
    bylbym wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2006-02-16 16:30:12
    Temat: Re: wymiana towaru na podstawie faktury
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości news:dt2530

    > mam na to jedynie fakture, nie bylo tez zadnej karty gwarancyjnej
    > nie mam paragonu,

    Bo masz fakture, wiec w takim wypadku paragonu nie wystawia sie.
    Znaczenie ma fakt czy zakupu dokonywales na firme czy na osobe prywatna.

    czy na podstawie samej faktury moge zwrocic towar do
    > reklamacji tzn. aby mi go wymienili na nowy poniewaz jazda
    > dalsza w tych butach zagraza mojemu bezpieczenstwu.

    Jak najbardziej masz prawo reklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa,
    jesli zakupu dokonywales jako osoba prywatna, lub z tytulu rekojmi jezeli
    zakupu dokonywales jako firma.

    Jacek