eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpóźnienia pociągu = zwrot pieniędzyOpóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy
  • Data: 2014-12-04 09:50:30
    Temat: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy
    Od: "Zebris" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach.
    Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie.

    Odszkodowanie jest:
    - jeśli opóźnienie pociągu przekroczy 60 minut, to pasażerowi przysługuje
    zwrot 25 proc. wartości biletu;
    - jeśli opóźnienie przekroczy 120 minut, to pasażer dostaje zwrot połowy
    wartości biletu.

    Odszkodowania brak:
    - jeśli jego wartość nie przekracza 4 euro;
    - jeśli klient wiedział o opóźnieniu przed kupnem biletu;
    - jeśli na opóźnienie miały wpływ okoliczności zewnętrzne lub powstało ono z
    winy pasażera albo osoby trzeciej.

    Więcej tutaj:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17070269,Nowe_pr
    awa_pasazerow__Spozniony_pociag___zwrot_pieniedzy.ht
    ml

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1