eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpóźnienia pociągu = zwrot pieniędzyRe: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy
  • Data: 2014-12-04 19:08:33
    Temat: Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-12-04 09:50, Zebris pisze:
    > Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach.
    > Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie.
    >
    > Odszkodowanie jest:
    > - jeśli opóźnienie pociągu przekroczy 60 minut, to pasażerowi
    > przysługuje zwrot 25 proc. wartości biletu;
    > - jeśli opóźnienie przekroczy 120 minut, to pasażer dostaje zwrot połowy
    > wartości biletu.
    >
    > Odszkodowania brak:
    > - jeśli jego wartość nie przekracza 4 euro;
    > - jeśli klient wiedział o opóźnieniu przed kupnem biletu;
    > - jeśli na opóźnienie miały wpływ okoliczności zewnętrzne lub powstało
    > ono z winy pasażera albo osoby trzeciej.
    >
    > Więcej tutaj:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17070269,Nowe_pr
    awa_pasazerow__Spozniony_pociag___zwrot_pieniedzy.ht
    ml
    >

    Nie bój żaby. Procedura pewnie będzie taka, że to ciebie PKP puści z
    torbami ;)

    --
    Sonn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1