  • 1. Data: 2003-03-05 10:09:02
    Temat: Opłata za wydzielenie KW
    Od: j...@o...pl

    Witam,
    czy Ktoś z Szanownych Grupowiczów jest w stanie podać podstawę prawną, na
    podstawie której wyliczana jest opłata za wydzielenie Księgi Wieczystej i wpis
    hipoteki banku do nowo utworzonej WK ??

    Kupiłem na kredyt mieszkanie w bloku (spółdzielcze własnościowe prawo do
    lokalu) i złożyłem wniosek do Sądu o wydzielenie KW dla mojego mieszkania.
    Właśnie dzisiaj otrzymałem wezwanie do uiszczenia opłaty !!! 1.000,00 zł !!!
    za samo wydzielenie KW !!
    - Czy Ktoś wie według czego (jakaś taryfa ??) wyliczane są opłaty sądowe ??

    Bardzo proszę, pomóżcie
    --
    Jabis

  • 2. Data: 2003-03-06 08:58:37
    Temat: Re: Opłata za wydzielenie KW
    Od: "RaV z Krajcoka" <r...@s...pl>

> [...]
    > Właśnie dzisiaj otrzymałem wezwanie do uiszczenia opłaty !!! 1.000,00 zł

    a czemu złożyłeś wniosek o wydzielenie - a nie o założenie - nie wiem czy to
    to samo - ale ja za założenie KW w takim samym przypadku (mieszkanie
    spółdzielcze na kredyt) zapłaciłem 140zł (pewnie zależy to od ceny rynkowej
    mieszkania)

    pozdrawiam
    RaV z Krajcoka