  • 1. Data: 2005-06-03 19:36:22
    Temat: Opłata notarialna - testament
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    Jaka jest opłata notarialna za sporządzenie testamentu - w sekretariacie
    notariusza poinformowano mnie,ze nie mniej niz 500 zł, a w ogóle to ileś tam
    procent od wartości spadku. Tutaj http://www.notariusze.pl/i.php?i=128 jest
    napisane, ze 50 zł. To ile w koncu?

    pozdr

    cherokee

  • 2. Data: 2005-06-03 20:21:37
    Temat: Re: Opłata notarialna - testament
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cherokee napisał(a):
> [...]
    > notariusza poinformowano mnie,ze nie mniej niz 500 zł, a w ogóle to ileś tam

    50-100 zł - zależnie od testamentu. Może pytałeś się o dział spadku.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-06-04 07:54:52
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    > 50-100 zł - zależnie od testamentu. Może pytałeś się o dział spadku.

    Nie, chodziło o potwierdzenie własnoręczności napisania i podpisania
    testamentu.

    cherokee

  • 4. Data: 2005-06-04 07:59:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:d7rn1r$jd4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego cherokee wyjaśniam co następuje:

    > Nie, chodziło o potwierdzenie własnoręczności napisania i podpisania
    > testamentu.

    Ale notariusz nie potwierdza testamentu własnego; już prościej byłoby
    sporządzić testament notarialny, cena też nie jest wygórowana (50 zł
    bodajże).

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 5. Data: 2005-06-05 18:15:10
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    > Ale notariusz nie potwierdza testamentu własnego; już prościej byłoby
    > sporządzić testament notarialny, cena też nie jest wygórowana (50 zł
    > bodajże).

    No własnie, a panienka u notariusza wymysliła sobie kwote procentową od
    potencjalnego spadku:)
    Dzięki.

    pozdr

    cherokee