  • 1. Data: 2005-06-03 18:55:40
    Temat: Parkowanie przy budynku
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    Witka!

    Powiedzcie mi drodzy grupowicze. Jaka odleglosc musi byc przy parkowaniu
    przy budynkach? Tzn parkuje przy kamienicy i ile metrow od niej musze
    stanac. Parkingu jako takiego nie ma w tym miejscu. Kamienica z oknami
    dopiero od 2 pietra. Po prostu troche ziemi i akurat miejsce na 3 samochody.
    Zakazu nie ma parkowania. Szukalem w KD, nic nie znalalem w "parkowaniu". W
    googlu- tez nic:( Poratujcie, bo dzisiaj mnie policjant zabil pytaniem, ile
    powinno byc metrow od budynku:|
    PS. Pytalem juz na pmsie ale niestety nikt dokladnie nie wiedzial. Prosilbym
    o jakies przepisy to regulujace.

    --
    Pozdrawiam Lincoln
    Fiat Tipo 1,4ie PMS+LPG Edition

  • 2. Data: 2005-06-03 22:09:33
    Temat: Re: Parkowanie przy budynku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl> napisał w wiadomości

    To zależy, co w tym miejscu jest. Jak chodnik, to musisz zostawić
    odpowiedni odstęp i jest przy parkowaniu w PoRD. Jak to po prostu
    placyk, to nie musisz zostawiać miejsca..

  • 3. Data: 2005-06-04 09:36:31
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > To zależy, co w tym miejscu jest. Jak chodnik, to musisz zostawić
    > odpowiedni odstęp i jest przy parkowaniu w PoRD. Jak to po prostu
    > placyk, to nie musisz zostawiać miejsca..

    Tam z drogi podjezdzasz pod sam budynek. Na takim piachu jest parking dla
    mieszkancow i klientow sklepu. Chodnikow nie ma. Pod sama kamieniaca z 30cm
    chwastow jest. To wszystko.
    PS. A moze gdzies to w p.poz. przepisach jest? Ale i tak nie moge nic
    znalezc:(

  • 4. Data: 2005-06-04 09:50:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    30cm
    > chwastow jest. To wszystko.
    > PS. A moze gdzies to w p.poz. przepisach jest? Ale i tak nie moge nic

    W p.poż raczej nie ma. Jest w przepisach budowlanych, ze parking może
    być minimum 7 metrów od okien - ale to jest przepis dla robiących
    parkingi, a nie dla parkujących pojazdy na trawce. Jakby ktoś chciał tam
    dostać zezwolenie na budowę parkingu, to by to miało znaczenie. Ty jak
    rozumiem samochód tam parkujesz, a nie budujesz parkingu.

  • 5. Data: 2005-06-04 14:37:26
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > dostać zezwolenie na budowę parkingu, to by to miało znaczenie. Ty jak
    > rozumiem samochód tam parkujesz, a nie budujesz parkingu.

    Ehh, czyli wnioskuje, ze policjant nie mial pojecia co gada?
    Dzieki za pomoc