  • Data: 2007-10-10 08:54:47
    Temat: Opłata egzekucyjna 2x wyższa od mandatu??
    Od: Amrif <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze mi powiedzieć czy to kolejny durny przepis w tym kraju zgodny z
    prawem. Dostałem WEZWANIE DO ZAPŁATY w którym widnieje:
    grzywna 200
    opłata egzekucyjna 205
    wydatki gotówkowe 135
    W sumie mam zapłacić 540zł
    Grzywna to mandat za fotoradar. Dzwoniłem do komorika i twierdzi że
    może mieć takie koszta nawet za grzywnę 20zl. Przecież to paranoja -
    wystarczyło wysłać mi pismo z przypomnienien a nie rozsyłać zapytania
    do ZUS itp. Minął tydzień od doręczenia pisma - czy mogę coś z tym
    zrobić? Chętnie wydam 100na skargę na czynności komornika. Ludzie to
    przecieć jest chore!
    W dodatku twierdzi że jeśli nie zapłacę ściągnie z majątku ruchomego
    więc co? Auto na przetarg za 200zł które zresztą już zapłaciłem
    wierzycielowi??

    Tomek, Gorzów Wlkp.