  • 11. Data: 2009-12-28 19:01:12
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem par. 188 KP
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Tak. W wypadku oświadczenia możesz później pwoiiedzieć, że żonawzięła urlop
    > bez Twej wiedzy, by pojechać gdzieś z kochankiem. Przeciwny dowód będzie
    > cokolwiek trudny. Co nie zmienia tego, że skoro ustawodawca wymaga
    > oświadczenia, to brak podstraw do uzależnienia udzielenia urlopu od
    > jakiegoś zaświadczenia.

    Wiesz, zasadniczo nie mozna sie dawac durniom, bo niedlugo beda zadac nr
    buta dziecka, albo badan genetycznych, ze to Twoje dziecko ;)

    Ja juz osobiscie spotkalem sie z sytuacja, gdzie kazano przyniesc
    zaswiadczenie od zony, ktora prowadzila dzialalnosc gosapodarcza ;)

    Samo oswiadczenie jednej ze stron musi wystarczyc i nie widze powodow
    dla ktorych, zaklad pracy z gory zaklada, klamstwo pracownika w swoim
    oswiadczeniu.

    Jacek Kustra

  • 12. Data: 2009-12-28 19:03:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Samo oswiadczenie jednej ze stron musi wystarczyc i nie widze powodow dla
    > ktorych, zaklad pracy z gory zaklada, klamstwo pracownika w swoim
    > oswiadczeniu.

    Jestem tego samego zdania. Po prostu odpowiedziałem na pytanie "jaka jest
    różnica".

  • 13. Data: 2009-12-29 19:16:47
    Od: "Chung" <t...@N...pl>

    No i pracodawca zrezygnował z wymagania tego zaświadczenia. Dziś rozmawiałem
    telefonicznie z panią z administracji i mam tylko wypisać jakieś dodatkowe
    oswiadczenie oprócz tego, które już złożyłem. Na razie mam N-ki do czasu
    złożenia dodatkowego oświadczenia.