eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOlana reklamacja okien, co dalej?Olana reklamacja okien, co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Olana reklamacja okien, co dalej?
    Date: Fri, 16 May 2008 23:41:27 +0200
    Organization: Niezorganizowany
    Lines: 39
    Message-ID: <g0kv26$59s$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1210974086 5436 213.227.67.131 (16 May 2008 21:41:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 May 2008 21:41:26 +0000 (UTC)
    X-Sender: 177FD+fzvU/4mkj4c63MMLTROZGoLyZ5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:533096
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    we wrześniu kupiłem okna, które zostały zamontowane z uszkodzeniem
    parapetów, a do tego same okna są nieszczelne. Próbowałem reklamować
    telefonicznie, olano mnie. Na wiosnę wysłałem pismo z reklamacją, olano
    mnie. Niedawno wysłałem więc pismo o takiej treści za potwierdzeniem
    odbioru:

    ===================
    sprawa: reklamacja okien

    28. września 2007 nabyłem u Państwa okna. Niestety od samego początku były z
    tym problemy. Założone parapety zostawiono porysowane, zaś okna po dwóch
    dniach przestały się zamykać.

    Zadzwoniłem wtedy z reklamacją i po jakimś czasie przybył robotnik i
    częściowo wyregulował okna, tak aby się zamykały. Stwierdził, że więcej w
    tej sprawie będzie załatwiał szef.

    Niestety minęło kilka miesięcy i nikt się do nas nie odezwał. Okna są
    nieszczelne, parapety porysowane. 1 marca wysłałem więc pismo z reklamacją.
    Minął ponad miesiąc i nadal mam nieszczelne okna, porysowane parapety, a
    moja reklamacja nie została w żaden sposób rozpatrzona.

    Zgodnie z przysługującym mi prawem do reklamacji z tytułu niezgodności z
    umową, wzywam Państwa do rozpatrzenia tego pisma i usunięcia usterek lub
    zwrotu pieniędzy.
    ==============

    Mam potwierdzenie odebrania tego pisma datowane na 28 kwietnia, czyli już
    ponad 2 tygodnie. Sprzedawca jednak do tej pory się nie odezwał. Co mogę
    zrobić?



    --
    Tristan
    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1