  • Data: 2006-07-31 13:34:09
    Temat: Okres zasilkowy i problem z obliczeniem.
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich na grupie.
    mam taki problem w obliczeniu okresu zasilkowego w ponizszym przypadku:

    jest nastepujaca ciaglosc w zwolnieniach lekarskich

    Od 1do 7 marca - 7dni- zwolnienie lekarskie (opieka na dziecko)
    od 8 do 14 marca- 7- dni zwolnienie lekarskie na siebie (choroba X )
    od 15 marca do "nadal" - zwolnienie lekarskie na siebhie ( choroba Y
    nie zwiazana z choroba poprzednia)

    I teraz pytanie i wielka prosba do zorientowanych:
    Czy okres zasilkowy konczy mi sie w tym przypadku po 182dniach od
    1marca czy po 182dniach od 8marca czy liczymy 182 dni od 1 dnia
    ciaglosci jednej choroby czyli w moim przypadku 15 marca?

    z gory dziekuje za pomoc w rozwiklaniu problemu .
    p.s. prosze nie sugerowac sie datami, zostaly podane przypadkowo