  • 1. Data: 2007-10-26 06:29:44
    Temat: Spoldzielnie Mieszkaniowe
    Od: "Emeryt" <o...@w...pl>

    Witam serdecznie wszystkich Prawników i biegłych w prawie.

    Za udzielona pomoc serdecznie dziekuje i oczekuje wyczerpujące odpowiedzi.

    Dotycz Spoldzielni mieszkaniowej: byłem wczoraj to jest 25-11-2007 na
    zebraniu grupy mieszkańców czyli członków. Przebieg tego spotkania
    przebiegal jak zebranie grupowe członków, i omowiono zmiane statutu
    Spoldzielni która ma być dokonana na zebraniu grup członkowskich w
    najbliższym czasie.

    Jak to zjawisko ma się do obecnie istniejącego prawa? Z zwlaszcz do Ustawy z
    14czerwca 2007r. art.81

    ktorry to mowi ze walne zgromadzenie nie mozna zastapic zebraniem grupowym.
    Emeryt

  • 2. Data: 2007-10-26 06:37:20
    Temat: Re: Spoldzielnie Mieszkaniowe
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Emeryt" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to zjawisko ma się do obecnie istniejącego prawa? Z zwlaszcz do Ustawy
    > z 14czerwca 2007r. art.81
    >
    > ktorry to mowi ze walne zgromadzenie nie mozna zastapic zebraniem
    > grupowym.

    Zgodnie z ustawą najpierw do konca tego roku Zebranie Przedstawicieli ma
    uchwalić nowy statut w którym już nie bedzie Przedstawicieli tylko Walne
    Zebranie.

    pozdr
    janek