  • 1. Data: 2003-07-15 19:49:23
    Temat: Ograniczenia zdrowotne na prawo jazdy
    Od: "Paweł S." <x...@x...pl>

    Witam!

    Potrzebuje informacji na temat ograniczeń zdrowotnych, które są
    wymagane na prawo jazdy. Chodzi mi o kody które są wpisywane w prawie
    jazdy(plastik) na samym dole. Jakoś nie mogę się doszukać, szukam
    bezskutecznie.

    PS. Jeśli nie ta grupa, to gdzie ? (Sorry)

    Pozdrawiam Paweł S.

  • 2. Data: 2003-07-16 02:27:57
    Temat: Odp: Ograniczenia zdrowotne na prawo jazdy
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik Paweł S. w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@x...pl...
[...]

    zobacz pod kategoriami - powinno tam coś być na samym dole,
    poniżej T

    pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-16 12:45:04
    Temat: Re: Odp: Ograniczenia zdrowotne na prawo jazdy
    Od: "Paweł S." <x...@x...pl>

    On Wed, 16 Jul 2003 04:27:57 +0200
    "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl> wrote:

    > zobacz pod kategoriami - powinno tam coś być na samym dole,
    > poniżej T

    No faktycznie, tam są jakieś cyfereczki - tylko gdzie o tym moge
    poczytać ? Guugluje bezskutecznie i nie znajduje nic konkretnego.

    Pozdrawiam Paweł S.

  • 4. Data: 2003-07-16 22:22:30
    Temat: Odp: Odp: Ograniczenia zdrowotne na prawo jazdy
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik Paweł S. w wiadomości do grup dyskusyjnych

    >No faktycznie, tam są jakieś cyfereczki - tylko gdzie o tym moge
    >poczytać ? Guugluje bezskutecznie i nie znajduje nic konkretnego

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 grudnia 2001 r.
    w sprawie wzorów dokumentów stwierdzających uprawnienia
    do kierowania pojazdami. (Dz.U. 2001 nr 150 poz. 1679)

    pozdrawiam
    Robert

  • 5. Data: 2003-07-17 07:02:58
    Temat: Re: Odp: Odp: Ograniczenia zdrowotne na prawo jazdy
    Od: "Paweł S." <x...@x...pl>

    On Thu, 17 Jul 2003 00:22:30 +0200
    "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl> wrote:

    > Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 grudnia 2001 r.
    > w sprawie wzorów dokumentów stwierdzających uprawnienia
    > do kierowania pojazdami. (Dz.U. 2001 nr 150 poz. 1679)

    Dziękuje bardzo za pomoc, teraz już wiem co oznaczają te kody :) Miałem
    wątpliwości czy mam nosić okulary.

    Pozdrawiam Paweł S.