    From: "barleycorn" <b...@U...TO.icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odzyskanie dowodow rzeczowych
    Date: Thu, 7 Oct 2004 23:05:37 +0200

    Witam
    Mialem rozprawe ,sad zasadzil zwrot dowodow rzeczowych zatrzymanych w
    sprawie.W jaki sposob moge odzyskac przedmioty ztrzymane jako dowody? Jakie
    pismo mam zlozyc i gdzie je skierowac? Czy musze posiadac pismo
    potwierdzajace wyrok(nic takiego nie zostalo mi przekazane) Czy musze
    wystapic o jego wydanie?
    I troche z innej beczki apropos prawomocnosci wyroku.
    Podczas rozprawy zapadl wyrok skazujacy. Oj ktorego momentu wyrok jest
    prawomocny? Od momentu ogloszenia wyroku? Czy jesli zostalo mi przekazane
    pismo o zaplate grzywny mam rozumiec ze wyrok jest prawomocny? Od ktorego
    momentu licza sie lata zawieszenia kary? Od dnia wydania wyroku?

    Z gory dziekuje za kazda pomoc
    pOZDRO
    barleycorn